Vad funkar?
Mycket funkar, frågan är för vad. Frågan du behöver ställa dig är: Vilket slags liv vill du leva? Vad för slags människa vill du vara?
Innan du tar steget för att vara otrogen skadar det inte att begrunda: vad händer om din fru får reda på det? Är du redo för att förlora henne, barnen, ert hem? För det kommer troligen att ske. Det ska mycket till för att en normalfuntad man inte blir upptäckt. Du kommer att få ljuga, många gånger. Är du van vid det? Antagligen inte. Förr eller senare kommer hon att märka att något inte stämmer och då ligger du illa till.
Jag förstår behovet av bekräftelse. Vi har den alla. Män i äktenskap där deras sexbehov inte blir tillfredsställt kanske mer än många andra. Men det är bättre att bita i det sura äpplet och ta ännu ett obehagligt samtal med frun, förklara hur viktigt sexlivet är för dig, än leva ett dubbelliv. Det tär också.
Det där underbara pirret som infinner sig när man är ny, hur lätt är det att få med en tillfällig sexkontakt? Jag vet inte. Men jag tror att risken att man känner sig som en smutsig skitstövel efteråt är minst lika stor.
Biter inte Tant Vits kloka ord alls? Du bara måste...? Ja, kåta kvinnor utan samvete finns också. Då får du skaffa en profil på FL som är bara till för att locka eventuella partners, då kan de skriva till dig. Var öppen med dina fantasier.
Tips: Feghet lockar inte kvinnor.
När det går åt fanders kan vi säkert trösta dig i en framtida tråd: "Jag var otrogen och nu har hon slängt ut mig."