• Rumpfixerad

    Munknulla

    Jag har länge drömt om att få munknulla en kvinna. Är det nån kvinna som har erfarenhet av detta?

    Kramen

  • Svar på tråden Munknulla
  • 100kgpappa
    Frontline skrev 2017-07-27 23:56:05 följande:

    Ok hur munknullar man nån?


    Vad tror du själv...man juckar in i munnen på den som suger en.
  • Frontline
    100kgpappa skrev 2017-07-28 01:57:34 följande:
    Vad tror du själv...man juckar in i munnen på den som suger en.
    Låter jävligt jobbigt, är det nåt man gör om man går ner på Coop och handlar?
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (Milfy)
    Rumpfixerad skrev 2017-07-27 23:49:07 följande:

    Jag har länge drömt om att få munknulla en kvinna. Är det nån kvinna som har erfarenhet av detta?

    Kramen


    Ja.
  • norrauppland
    Frontline skrev 2017-07-27 23:56:05 följande:

    Ok hur munknullar man nån?


    Sliter tag i håret på tjejen och knullar henne ner i halsen.
  • Nimzay
    norrauppland skrev 2017-07-28 20:33:04 följande:
    Sliter tag i håret på tjejen och knullar henne ner i halsen.
    Visste typ vad du hade skrivit innan jag ens läste xD
  • Anonym (Skärpning.)
    Frontline skrev 2017-07-28 02:08:51 följande:

    Låter jävligt jobbigt, är det nåt man gör om man går ner på Coop och handlar?


    Seriöst. Ska du vara med och leka med alla andra troll här på FL så får du verkligen steppa upp. Riktigt, riktigt lamt. Inte underfundigt. Inte någon tvetydighet om det kanske var allvarligt menat. Betyg 1/10.
  • norrauppland
    Nimzay skrev 2017-07-28 20:35:20 följande:

    Visste typ vad du hade skrivit innan jag ens läste xD


    Hahaha jaså du, känner vi varandra? ;)
  • Anonym (Me)
    Frontline skrev 2017-07-27 23:56:05 följande:
    Ok hur munknullar man nån?
    Eller hur
  • Nimzay
    norrauppland skrev 2017-07-28 22:28:05 följande:
    Hahaha jaså du, känner vi varandra? ;)
    Kanske, kanske inte. Är synsk. Säger vi.
  • norrauppland
    Nimzay skrev 2017-07-29 16:53:41 följande:

    Kanske, kanske inte. Är synsk. Säger vi.


    Jag tror det ;)

    Så vad gör den lilla gobiten i helgen? ;)
  • Anonym (well)

    Mitt svar på TS fråga: ja.
    Var det allt du undrade...? :)

  • Anonym ((throatfucker))

    Min fru gillar när jag munknullar henne, eller tom ibland knullar henne långt ner i halsen. 

    Hon brukar suga av mig rätt länge ibland, och när hon verkligen har fått saliv över hela mitt stånd och hon har "värmt upp" genom att deepthroata hela mig några gånger så brukar jag ta tag i hennes huvud och knulla henne ordentligt i munnen.  Det är helt underbart för mig, saliv-slafs, lite gagging och att se henne kämpa med min kuk.... Underbart som sagt. 

  • Anonym (Man)

    Nu är jag inte kvinna men det är härligt att knulla munnen/halsen på någon. Är varmt och skönt som en fitta och när hon kan slappna av och inte kväljas, kräkas mm. Hade vilja avsluta långt ner i halsen för det har jag inte gjort på henne än. Hon är inte så för att ta satsen i munnen. Enda gången hon gjort det hade jag druckit öl och vin och smakade nog inte så gott. Skulle ätit lite ananas och låtit henne smaka igen, då kanske det skulle bli av fler gånger.

  • Anonym (Milfy)
    Anonym (Man) skrev 2017-08-04 16:53:27 följande:

    Nu är jag inte kvinna men det är härligt att knulla munnen/halsen på någon. Är varmt och skönt som en fitta och när hon kan slappna av och inte kväljas, kräkas mm. Hade vilja avsluta långt ner i halsen för det har jag inte gjort på henne än. Hon är inte så för att ta satsen i munnen. Enda gången hon gjort det hade jag druckit öl och vin och smakade nog inte så gott. Skulle ätit lite ananas och låtit henne smaka igen, då kanske det skulle bli av fler gånger.


    Min älskare får spruta hur långt ner i halsen han vill när han har munknullat mig. Älskar känna hur upphetsade männen blir av det.
  • Anonym (Lisa)
    norrauppland skrev 2017-08-04 08:33:34 följande:
    Och du älskar även att suga va!?
    Ja, Det gör jag...hade nog blivit besviken om jag haft sex utan att få ha lekt och sugit på kuken!
  • Drakcir

    Tjo nu e jag iofs inte kvinna... men fattar inte riktigt vad du vill ha svar på? Om de finns nån kvinna som har erfarenhet av de? Ja det finns de:P

Svar på tråden Munknulla