Kissar mycket efter samlag
Hej
Jag och min kille hade sex för 3 dagar sedan och jag vaknade inatt av att jag vart akut kissnödig och höll på att kissa på mig. Jag han precis till toaletten och kissade som vanligt. Jag gick tillbaka in till sovrummet för att somna om och jag vart akut kissnödig igen. Jag rusade till toaletten och jag kissade några droppar genomskinligt kiss. Jag ställde mig upp och tvättade händerna och vart akut kissnödig igen.
Detta har hänt mig tidigare och jag gick med det ca 1 vecka sedan fick jag antibiotika utskrivet pga urinvägsinfektion.
Detta är ett åter kommande besvär och undrar om någon har varit med/är med om samma sak och vad jag kan göra för att förhindra detta.
Kan även berätta att jag ramlade av en häst för ca ett halv år sedan och läkarna trodde jag fått diskbråck men jag hade inte det. Efter den skadan så började jag få prickar i underlivet och vid urinröret när han pallade mig. Har det någon koppling?
Kan även berätta att han är den ända jag har haft samlag med och samma för han så tror inte det kan vara en könssjukdom.
Jag har en p-stav ochef mensen kan försvinna helt utav den kan urinen påverkas utav det?
Tacksam för alla svar?
jag är 14 år gammal om det är nödvändigt att veta????