• Almis

Blöder som vid mens!

Jag är i vecka 6 nu, och tidigare idag kände jag helt plötsligt att det började rinna mellan benen.

När jag var inne på toaletten och torkade mig märkte jag mycket riktigt att det var blod, men brunrött. Efter ett tag blev det en mer mensliknande blödning och det har fortfarande inte slutat. Tror ni detta är ett tecken på missfall, eller finns det ännu hopp? Gråter

• Svar på tråden Blöder som vid mens!
  • Anonym (Kanske)

Hopp finns tills motsatsen bevisats.

• emizz

Har fått samma...i torsdags på den dagen jag skulle haft mens. Plussade förra helgen och rädd för att det blivit missfall men har läst om en del som fått blödningar när det skulle haft mens i början av graviditeten...känner mig så vilse har aldrig haft innan i mina graviditeter :( har du också blödning som mens?

Ehliaz-09 Alice-11 Bebis-18
  • Almis

Förstår din oro! Jag fick inte en droppe blod när jag väntade dottern.

Har heller inga tidigare aborter eller missfall bakom mig, så detta är något helt nytt.  Mindre än när jag har mens, men måste ändå använda binda för att det inte ska rinna igenom. Idag har det gått två dagar sedan det hände och jag blöder väldigt lite, men är ändå beredd på det allra värsta då alla symptomen också är borta (molande värk som kommer och går). Gråter

Känner du någon smärta?

• Penntrollet83

Hur har det gått?

Sitter här med gråten i halsen och en oro utan dess like med samma symptom,började som en brunaktig flytning som sen blev rosa och sen rött blod..blödde lite mer imorse än igårkväll.

Nu är det mer en brun/röd blödning men tillräcklig för att anv trosskydd och det kommer fortfarande rött när jag varit på toa och torkar mig.

Inga klumpar eller slem,blödningen kom i stort sett det datumet jag väntade min mens +1 vecka ca..

Missfall??

Svar på tråden Blöder som vid mens!