• Leksand90

Äl test hjälp att tolka

Skulle ni tolka detta som en början på Äl-stegring? Brukar inte ha så starkt annars, men strecken är ju inte lika starka så blir lite fundersam.
  • Svar på tråden Äl test hjälp att tolka
  • Anonym (Nästan)

Skulle gissa på ägglossningstest på full styrka imorgon.

• Leksand90

Kan även tillägga att två dagar efter detta så var testet jag gjorde då mkt svagare..

• Anonym (Nästan)
    Leksand90 skrev 2017-07-28 19:27:54 följande:

Kan även tillägga att två dagar efter detta så var testet jag gjorde då mkt svagare..

2 alternativ. Antingen har du ägglossat eller så uteblev peaken.
  • Leksand90
    Anonym (Nästan) skrev 2017-07-28 19:36:54 följande:

2 alternativ. Antingen har du ägglossat eller så uteblev peaken.

Vet att jag hade äl då jag blivit gravid efter den gången.. De jag funderar på nu är vilken dag äl skedde..detta kort är taget 3 juli måndag, som jag skrev innan var testet mkt svagare onsdag 5 juli..och även när jag tog med dubbel hormonindikator torsdagen 6 juli så fick jag ett helt negativt test (bara rund ring)
  • Anonym (Nästan)
    Leksand90 skrev 2017-07-28 19:46:11 följande:

Vet att jag hade äl då jag blivit gravid efter den gången.. De jag funderar på nu är vilken dag äl skedde..detta kort är taget 3 juli måndag, som jag skrev innan var testet mkt svagare onsdag 5 juli..och även när jag tog med dubbel hormonindikator torsdagen 6 juli så fick jag ett helt negativt test (bara rund ring)

Ägget släppte efter den 3 iaf. Försöker du lista ut när det ev fäste? 7-10 dagar efter ägglossningen isf. I genomsnitt. Så 11-12 till 15.
  • Anonym (Nästan)

Fast varför lägga i planerar barn om du redan är gravid?

• Leksand90
    Anonym (Nästan) skrev 2017-07-28 20:12:08 följande:

Jag tänkte att de passade bäst eftersom min fråga handlar om ett äl-test som man använder när man planerar barn.
  • Leksand90
    Anonym (Nästan) skrev 2017-07-28 20:12:08 följande:

Anonym (Nästan) skrev 2017-07-28 20:11:14 följande:

Ägget släppte efter den 3 iaf. Försöker du lista ut när det ev fäste? 7-10 dagar efter ägglossningen isf. I genomsnitt. Så 11-12 till 15.

Nej jag försöker lista ut när ägget släppte! Alltså när jag hade själva ägglossningen.
  • Anonym (Nästan)

4 eller 5 släppte det. 24-48 timmar efter man fått positivt på ägglossningstest. Ditt var iofs inte riktigt positivt just då men räkna med de datumen.

Svar på tråden Äl test hjälp att tolka