• Anonym (Tjej)

    Gillar du bilden?

    Skulle du man uppskatta att få en sån här bild i telefonen?

  • Svar på tråden Gillar du bilden?
  • Anonym (Japp)

    Varje dag i veckan.

    Och till helgen utan kläder;)

  • Forcit

    Män lär gilla det.

    Det är ett väldigt trevligt motiv att vila ögonen på och om det är för att teasa och visa vad man kan få del av vid ett senare tillfälle så är det ännu bättre.

  • Anonym (??)

    Ursäkta men vad är vitsen? Om du nu vill skicka nåt lite sexigt så är det där ju inget liksom. Det är som på vilken badstrand som helst och egentligen "sämre" eller hur jag ska uttrycka mig.

    Menar inte att vara taskig, men som sagt, vad är målet med att skicka den bilden? 

  • Rambo69
    Anonym (??) skrev 2017-07-29 16:48:35 följande:

    Ursäkta men vad är vitsen? Om du nu vill skicka nåt lite sexigt så är det där ju inget liksom. Det är som på vilken badstrand som helst och egentligen "sämre" eller hur jag ska uttrycka mig.

    Menar inte att vara taskig, men som sagt, vad är målet med att skicka den bilden? 


    Jag tycker att det är en sexig bild.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (??) skrev 2017-07-29 16:48:35 följande:

    Ursäkta men vad är vitsen? Om du nu vill skicka nåt lite sexigt så är det där ju inget liksom. Det är som på vilken badstrand som helst och egentligen "sämre" eller hur jag ska uttrycka mig.

    Menar inte att vara taskig, men som sagt, vad är målet med att skicka den bilden? 


    Målet är att jag ska skaffa mig lite mod. Jag har aldrig skickat en sån här bild till min man förut. Jag har känt mig fet och ful väldigt länge. Så jag känner att jag behöver lite bekräftelse...tyvärr.
  • Rambo69
    Anonym (Tjej) skrev 2017-07-29 16:52:02 följande:
    Målet är att jag ska skaffa mig lite mod. Jag har aldrig skickat en sån här bild till min man förut. Jag har känt mig fet och ful väldigt länge. Så jag känner att jag behöver lite bekräftelse...tyvärr.
    Jag tror att han kommer att gilla den bilden, skicka den.....
  • Anonym (Tjej)
    Rambo69 skrev 2017-07-29 16:54:19 följande:

    Jag tror att han kommer att gilla den bilden, skicka den.....


    Jag måste nog stärka mig med ett glas vin först. Tack förresten
  • Anonym (Li)

    Blir nog lite fel att dricka vin när man är gravid..


    Anonym (Tjej) skrev 2017-07-29 16:57:30 följande:

    Jag måste nog stärka mig med ett glas vin först. Tack förresten


  • Anonym (Absolut)

    Om det är en man du har en intim relation med sedan tidigare så tycker jag absolut att du kan skicka sådana bilder, annars inte.

Svar på tråden Gillar du bilden?