• Äldre 30 Jul 18:32
    4354 visningar
    2 svar
    2
    4354

    Juice+ Hälsosamma tillsammans

    Jag har blivit kontaktad av en grupp på Facebook som kallar sig för Hälsosamma tillsammans. Det gäller viktminskning. Jag har forskat fram att det handlar om ett företag som kallar sig för Juice+. Ser ut som pyramidföretag.

    Någon dom känner till detta?

  • Svar på tråden Juice+ Hälsosamma tillsammans
  • Äldre 5 Aug 22:07
    #1

    Har släktingar som använder de där, o själva säger de såklart att de har blivit mycket piggare o smalare o så.
    Men det är utan tvekan ett pyramidföretag, hela tiden ska det rekryteras och de beter sig helt sektliknande! SKITLÄSKIGT.
    Dessutom så är det inte direkt billiga produkter.
    Men visst blir man sugen när de hävdar att de mår så bra och allt är toppen, men sen är hela flödet på fb fyllt med deras sektliknande statusar o rekryterande o det känns så sjukt!

  • Äldre 26 Sep 17:29
    #2

    Hej!

    Det var riktigt tråkigt att höra att du tycker så om företaget. Och att vara hälsosam anser jag inte vara sektliknande!

    Tycker det känns lite konstigt att skriva så faktiskt.

    Jag har själv använd produkterna och gått ner 10 kg och blivit av med min migrän, så i alla fall den informationen du skrev om att man mår bättre och blir piggare stämmer ju absolut.

    Sedan vill jag även påpeka att det inte är ett pyramidspel/system. Jobbar man inom JuicePlus och skaffar sig ett team så får man ingenting om man själv inte jobbar arslet av sig.

    Så tar gärna reda på fakta innan du kläcker ur dig sådana påstående.

    Vill ni ha mer info kan ni ju alltid gå in på JuicePlus hemsida där det finns legitim information.

    Dom finns i hela världen!

Svar på tråden Juice+ Hälsosamma tillsammans