• Anonym (undrande)

Hitta tjej som vill ha barn?

Hur gör man för att hitta en tjej som vill ha ett seriöst förhållande med familj och barn? Alla dejtingsajter tycks bara handla om engångsligg och korta flörtar.

Jag har inte svårt att hitta dejter, men jag har svårt att hitta någon som vill något mer och djupare. Det tar väldigt mycket tid och energi att dejta och dejta och inse att man inte vill samma sak.

Så hur gör man?

• Svar på tråden Hitta tjej som vill ha barn?
  • Anonym (frida)

Man fortsätter. Alla är ju inte ute engångsligg.

• Anonym (undrande)
    Anonym (Hanna) skrev 2017-07-30 21:20:36 följande:

Var bor du?

Hej Hanna!

Jag bor i Stockholm.
  • Anonym (undrande)
    Anonym (Hanna) skrev 2017-07-30 21:20:36 följande:

Var bor du?

Fast för rätt tjej är jag flyttbar.
    Anonym (frida) skrev 2017-07-30 21:21:39 följande:

Man fortsätter. Alla är ju inte ute engångsligg.

Jag tänkte om någon hade tips på en annan strategi.
  • Anonym (Hm hm)

En man som vill ha barn brukar ju faktiskt vara väldigt attraktivt hos tjejer. Känns som något inte stämmer?

• Anonym (undrande)
    Anonym (Hm hm) skrev 2017-07-31 11:01:54 följande:

En man som vill ha barn brukar ju faktiskt vara väldigt attraktivt hos tjejer. Känns som något inte stämmer?

Många påstår det, men det är inte min erfarenhet.
  • Anonym (frida)
    Anonym (undrande) skrev 2017-07-31 11:26:34 följande:
    Många påstår det, men det är inte min erfarenhet.
    Då är det något annat som gör att du inte får någon tjej som vill ha familj.
  • Anonym (undrande)
    Anonym (frida) skrev 2017-07-31 14:00:24 följande:

Då är det något annat som gör att du inte får någon tjej som vill ha familj.

Det var därför jag startade den här tråden.
  • Anonym (Samma problem)

Har samma problem men är kvinna. Det har varit totalt omöjligt att hitta nån man på dejtingsidor som både är intressant och som vill ha familj. De flesta är väldigt oseriösa tyvärr... Har ingen lösning till dig men bara så att du ska se att problemet finns "från andra hållet" också... lycka till! :)

• Anonym (undrande)
    Anonym (Samma problem) skrev 2017-07-31 18:18:12 följande:

Har samma problem men är kvinna. Det har varit totalt omöjligt att hitta nån man på dejtingsidor som både är intressant och som vill ha familj. De flesta är väldigt oseriösa tyvärr... Har ingen lösning till dig men bara så att du ska se att problemet finns "från andra hållet" också... lycka till! :)

Hur ser dina krav ut på de män du dejtar? Utger sig männen först för att vilja ha ett seriöst förhållande med familj och barn, men sedan visar det sig att de inte vill det?
Svar på tråden Hitta tjej som vill ha barn?