• lång väntan

Hur ska jag fråga om han vill förlova sig på festen?

Hejsan.. behöver lite tips hur jag ska göra när jag ska fråga

Om han vill förlova sig med mig? Har ordnat en fest som ska

Vara om 5 dagar och alla hans nära är bjudna. Frågan är nu

hur hade ni lagt upp det? Tacksam för inspiration ????????

• Svar på tråden Hur ska jag fråga om han vill förlova sig på festen?
  • Anonym (Soppan)

Skicka ett blombud som plötsligt knackar på med en stor bukett och en ring.

Eller varför inte anlita en strippa i en tårta som håller i buketten och ringen, om du ska slå på stort.

Och vill du verkligen försäkra dig om att han svarar ja så ge honom en lyxbil med en tårta med en strippa i, som håller i buketten och ringen. Då jäklar.

Nej. Skämt åsido - funderade du inte på det innan du drog ihop festen?

• Anonym (?)

hur är er relation? Är du helt säker på att han vill förlova sig? Annars blir det skitjobbigt att ha frågat inför folk liksom. Jag skulle aldrig fråga någon det inför publik

• lång väntan

Festen va planerad för att muntra upp honom, sen kom jag på om förlovning.. Jag har känt på honom lite just för att inte stå där o känna sig skit dum, och han vill förlova sig med mig.. Men vi pratade bara löst om det då..

• Anonym (?)
    lång väntan skrev 2017-07-31 17:08:54 följande:

Festen va planerad för att muntra upp honom, sen kom jag på om förlovning.. Jag har känt på honom lite just för att inte stå där o känna sig skit dum, och han vill förlova sig med mig.. Men vi pratade bara löst om det då..

om jag var du skulle jag inte våga fråga inför alla om det är det enda ni har pratat om saken. Det är ju jättelätt att säga att man vill förlova sig (om 2-5-10 år) men så länge det inte är en realitet behöver man inte verkligen ta valet. Förhoppningvis är det ju inget problem om ni har det bra, men som sagt, var 100 % säker. Annrs bättre att du frågar i lugn och ro kanske efter festen, om han är glad då. 
  • Anonym (Grävmaskin)

En kille jag var sambo med en kort tid sa, när vi hade gäster, att "i påsk ska jag och xxxx förlova oss".
    Kompisarna blev jätteglada... och jag gjorde slut.

Jag kunde inte leva med en man som ljög om en sån sak. Fast pinsammast blev det för honom själv.

• lång väntan

Jag ville bara ha tips inte kommentarer att vill han eller du borde inte! Jag ska fråga han och är säker på min sak! Kan jag få några tips på HUR?

• Anonym (?)
    lång väntan skrev 2017-07-31 17:21:24 följande:

Jag ville bara ha tips inte kommentarer att vill han eller du borde inte! Jag ska fråga han och är säker på min sak! Kan jag få några tips på HUR?

Hur gammal är du? Så oförskämd när vi försöker hjälpa dig att inte göra bort dig. 
  • Anonym (Grävmaskin)
    lång väntan skrev 2017-07-31 17:21:24 följande:

Ursäkta då, säg bara "vill du förlova dig med mig?"

Hoppas att han inte säger nej...
  • Gördetordentligt
    Anonym (?) skrev 2017-07-31 17:25:56 följande:

Hur gammal är du? Så oförskämd när vi försöker hjälpa dig att inte göra bort dig. 

Att fria till en person man känner är inte att göra bort sig.

Folk nu för tiden är på tok för rädda för att visa kärlek och för den delen även att "göra bort sig". Man är olika!! No big deal,
Svar på tråden Hur ska jag fråga om han vill förlova sig på festen?