Hur hänga filurer på bugaboo vagn?
Hur kan jag hänga mina filurer på min bagaboo vagn? Det finns ju inga krokar.
Hur kan jag hänga mina filurer på min bagaboo vagn? Det finns ju inga krokar.
du får ta sånna där plastringar med som liksom går att trä på suffletten. (herregud vad jag är kass på att förklara)
Men det brukar sitta plastrianglar eller ringar på de flesta mobiler.. de kan du ta och sen knyta fast filur snörena i.
Jag har köpt sånna ringa på toys r us, jättebra att sätta fast lite leksaker och annat med, man kan göra långa kedjor så inte sakerna ramlar i marken.
Hm.. om du inte förstod så kanske jag kan skaffa en bild eller nåt..
www.tradera.com/auction/aid_22903884 så här menar jag.
fast man kan ju då köpa sånna där plastgrejer på leksaksaffären.. finns massor av olika färger om det ska matcha vagnen..
Hmmm det var lite svart att forsta... Var satter jag fast plastringarna pa sufletten? Har du nagon bild?
ja men man liksom trär tyget igenom hålet på ringen..
Aha! Da fattar jag. Da faster man bara plastspannena pa suflett kanten antar jag. Sitter de fast ok da sa att de inte ramlar av?
eller snarare trär ringen över suffletten.
HAHA! Det kan bli roligt det här.. iaf så är ju ringarna i plast och hyffsat böjliga.
Jo men det gör de väl.. jag har inte gjort så själv, på min vagn finns det hakar.
Satt precis och klurade på detta, har läst tips i TS på BB-tråden också men fattar varken det eller det här tipset. *skäms*
Ok för trianglarna men var ska jag fästa dem, hittar inget alls på vagnen där det kan funka...
jo men hallå! Man trär på dem på suffletten liksom.