• Anonym (Undrar)

Vänta med att börja dejta innan jag genomfört en näsoperation?

Rubriken kanske låter jättekonstig men det är så att jag är singel sen ett halvår tillbaka och börjar bli lite sugen på att dejta. MEN jag har sådana komplex för min näsa :/ alltid haft det och kommer alltid att ha och tänkte det är dags att ta tag i det nu.

Dock har jag inte riktigt råd med någon operation förrän om några månader, och sen är det ju en läkeperiod på det. Så hur skulle ni gjort om ni var jag? Väntat med att dejta eller börja dejta med min "potatisnäsa" ?

Vill dock tillägga att jag inte blir yngre och är rädd för att hamna på "glasberget" om jag inte hittar någon om 1-2 år.

• Svar på tråden Vänta med att börja dejta innan jag genomfört en näsoperation?
  • Anonym (Undrar)
    Rock on skrev 2017-08-02 19:14:12 följande:

Hur har det gått vid tidigare dejter då?

Inget vidare tyvärr...Eller hur menar du? =)
  • Anonym (Undrar)

Puffar lite =)

• Tecum

Dejta på bara, om du gör uppehåll kanske du missar något bra. Om någon väljer bort dig på grund av din näsa är han ändå inget att ha.

• Rock on
    Anonym (Undrar) skrev 2017-08-02 19:18:33 följande:

Inget vidare tyvärr...Eller hur menar du? =)

Jag menar att om de du dejtade hade synpunkter på hur din näsa ser ut!
  • Anonym (Undrar)
    Rock on skrev 2017-08-02 20:23:22 följande:
    Jag menar att om de du dejtade hade synpunkter på hur din näsa ser ut!
    Nej, men jag blir ofta dumpad så...
  • Anonym (Undrar)
    Tecum skrev 2017-08-02 20:21:40 följande:

Dejta på bara, om du gör uppehåll kanske du missar något bra. Om någon väljer bort dig på grund av din näsa är han ändå inget att ha.

Jo men om jag inte gör uppehåll och så hittar jag något bra och bli intresserad och lite småförälskad och så dumpar han mig sen :/ då är det bättre att se bra ut när man dejtar tänker jag...
  • Queennr1
    Anonym (Undrar) skrev 2017-08-02 20:44:18 följande:

Jo men om jag inte gör uppehåll och så hittar jag något bra och bli intresserad och lite småförälskad och så dumpar han mig sen :/ då är det bättre att se bra ut när man dejtar tänker jag...

Vill du alltså ha en relation med en snubbe som skulle dissa nån pga en knubbig näsa.... Inte direkt den typen av man jag själv skulle leta efter.
  • Anonym (Undrar)
    Queennr1 skrev 2017-08-02 20:54:33 följande:
    Vill du alltså ha en relation med en snubbe som skulle dissa nån pga en knubbig näsa.... Inte direkt den typen av man jag själv skulle leta efter.
    Haha alltså, de flesta killar vill ju ha söta tjejer och jag ser inte alls bra ut, har en stoooor potatisnäsa... =(
  • Tecum
    Anonym (Undrar) skrev 2017-08-02 20:44:18 följande:
    Väldigt få killar dumpar en tjej för hennes näsa. Och tro mig, en sån kille vill du ändå inte ha.
  • Anonym (Undrar)
    Tecum skrev 2017-08-02 21:08:15 följande:
    Väldigt få killar dumpar en tjej för hennes näsa. Och tro mig, en sån kille vill du ändå inte ha.
    Om jag hittar någon jag blir attraherad av och tycker ser bra ut, men han tycker inte att jag ser bra ut kanske pga min potatisnäsa då. Utseendet är ju ganska viktigt, vem man blir attraherad av och så. Ett fint leende kan vara väldigt attraktivt, men ler jag så blir min näsa 100 ggr större :/
  • Anonym (Undrar)
    Tecum skrev 2017-08-02 21:08:15 följande:
    Om jag hittar någon jag blir attraherad av och tycker ser bra ut, men han tycker inte att jag ser bra ut kanske pga min potatisnäsa då. Utseendet är ju ganska viktigt, vem man blir attraherad av och så. Ett fint leende kan vara väldigt attraktivt, men ler jag så blir min näsa 100 ggr större :/
  • Fillers

Googla näskorrigering med fillers eller non-surgical nosejob. Kanske något att testa innan operation

• Anonym (Undrar)
    Fillers skrev 2017-08-02 22:18:15 följande:

Googla näskorrigering med fillers eller non-surgical nosejob. Kanske något att testa innan operation

Fillers? jag vill ju inte få större näsa haha, då kommer jag se ut som värsta clownen ju...hha
  • Anonym (Normal man)

Jag har märkt att kvinnor bryr sig mycket om sådant som vi män struntar i helt. Lägg upp en bild så kan vi ge bättre råd. Om du maskar bort ögon och mun kan ingen känna igen dig. OBS! När du tar en portättbild ska avståndet till kameran vara minst 1.5 meter (gärna mer), annars blir proportionerna konstiga (t.ex blir näsan större).

Ett halvår som singel är inte mycket. Dejta så många du kan och vänta med att operera näsan. Det är inte näsan som avgör om du kommer hitta någon.

Kolla på den här videon med 2 kvinnliga pianister. Båda ser bra ut, men när man ser dem tillsammans ser Khatia's näsa enorm ut. Trots det är det nog inte många som skulle välja bort henne pga näsan.

• Minicka

Jag levde efter ?du kan inte älska någon innan du älskar dig själv? och gjorde en näsoperation. 3 månader senare hittade jag min fästman <3 www.min-nasoperation.se kan du läsa mer på

• Minicka

Jag levde efter ?du kan inte älska någon innan du älskar dig själv? och gjorde en näsoperation. 3 månader senare hittade jag min fästman <3 www.min-nasoperation.se kan du läsa mer på

• Anonym (kille)
    Anonym (Undrar) skrev 2017-08-02 21:02:13 följande:
    Haha alltså, de flesta killar vill ju ha söta tjejer och jag ser inte alls bra ut, har en stoooor potatisnäsa... =(
    Det är bara du själv som tror att du inte ser bra ut.
    Ja, de flesta killar vill ha söta tjejer och tjejer med stora näsor är söta de också. 

Svar på tråden Vänta med att börja dejta innan jag genomfört en näsoperation?