• Anonym (slicka en tjej)

Olika utseenden på kvinnors kön?

Vad tycker ni män egentligen om kvinnors kön? Det skiljer sig ju väldigt mycket utseendemässigt både i form och färg och storlek, säkert också i dofter och smak. För mig som kvinna ser snoppar ganska lika ut förutom längd,  omkrets och ibland färg och mängden förhud och själva ollonets utseende.

Känns det väldigt olika att slicka dem eftersom blygdläppar och klitoriskappor är så olika stora? Är lite sugen på kvinnor själv men vet inte om jag jag skulle gilla slicka dem? Kan ni tolerera de flesta eller vill ni bara ligga med vissa typer?

• Svar på tråden Olika utseenden på kvinnors kön?
  • KDN

Alltså fittans utseende är ju nått man får på köpet .
    Är ju svårt att se i första taget när man letar kvinna .
    Kvinnans utseende i övrigt spelar större roll former mm utan 
    att gå in för detaljerat . Var nöjd som du är där nere . 

• Haskel

Det är nog ganska exakt som du beskriver snoppar. Som du märker ser ju alla snoppar olika ut. Men ändå, så ser de ganska lika ut.

Jag uppfattar det på exakt samma vis med tjejers underliv. En fitta är alltid en fitta, dvs. helt underbar. Ändå är alla olika, men skillnaderna uppfattas som väldigt små. Utseende har därför ingen betydelse.

• Anonym (Man)

Utseendet skiljer sig ju helt klart, men jag har aldrig sett en oattraktiv fitta.

Angående smak så skiljer det ju sig, men med normal hygien har jag aldrig problem med att ge oralsex i alla fall.

• Mannschaft

Ett könsorgan är mer funktionellt än vackert och så länge det är friskt en stimulerande källa till njutning, bland annat. Oroa dig inte utan slicka på.

"Karikatyren är en hyllning som medelmåttan bringar geniet."
  • Rambo69

På dom kvinnor som jag atraheras av så ser fittan snygg ut också, jag gillar när fittan luktar fitta och inte tvål. Och jag älskar att slicka fitta, helst tre dagar efter dusch, en ansad buske ovanför blygdläpparna som gärna får hänga ut. Bäst är också att den är sjöblöt av kåthet, gärna en kissande fitta med, Tungan ute mmmmmmm
    Min fru gillar att se när jag slickar andra med......

• Anonym (Kille)

Nu var det över 15 år sedan jag hade närkontakt med en annan fitta än den jag delar säng med idag men vad jag vill minnas av de jag slickat så har alla varit perfekta och funktionsdugliga till att både penetrera, fingra och slicka. Jag har inga anmärkningar på någon av de 10 fittor jag haft nöjet att umgås med.

• Anonym (,)

Alla är väl fina på olika sätt, tycker jag. Men är själv kvinna

Får man fråga hur gammal du är? 

• Anonym (slicka en tjej)
    Anonym (,) skrev 2017-08-04 10:27:02 följande:

Jag är 37 men vet ju inte vilken ålder det i så fall kommer att bli på den jag testar först:) Fittans utseende kanske skiljer sig åt beroende på åldrar?
  • Anonym (,)
    Anonym (slicka en tjej) skrev 2017-08-04 11:14:50 följande:

Jag är 37 men vet ju inte vilken ålder det i så fall kommer att bli på den jag testar först:) Fittans utseende kanske skiljer sig åt beroende på åldrar?

Kanske. Jag har ju bara sett yngre, är själv 21 hehe. Fast de borde väl inte förändras så väldigt mycket tänker jag :)
  • Anonym (Me)
    Anonym (,) skrev 2017-08-04 10:27:02 följande:

Eller hur
Svar på tråden Olika utseenden på kvinnors kön?