Konstant känna sig misstänksam
Hej
Träffade en kille för ca tio månader sen,vi har haft en jobbig start pga mitt ex. Mina barn har haft svårt att acceptera situationen pga av det. Vilket jag mer än väl förstår. Har lagt massor med tid på dem.
Men mitt dilemma är min nya Karl. Han har inga barn ska tilläggas.
Han har en gammal tjej kompis som han pratar med varje dag. Om allt och ingen ting. Mycket flurterier från bådas håll. Hon har ett förhållande oxå och är gift sen många år och har barn.
Vi hade ett jätte bråk om dem för några månader sen. Och han förstod min syn på saken.
Men har fortsatt,men han vet inte att jag vet.
Om de bara va vänner normalt skulle jag inte ha några problem,men detta är för mig ingen normal kompis relation.
Mina vänner som fått sett meddelanden,tycker hon verkar svartsjuk och att han gillar uppmärksamheten han får där ifrån.
För tre dagar sen hade dem en sex diskution om hur sugna dem va etc. Vilket har gjort att jag bara blir arg och ledsen när jag ser honom. Klarar inte av att va i hans närhet och vill absolut inte prata med honom. Men jävligaste är att jag faktiskt riktigt älskar honom,men klarar inte av deras skumma relation. Igår va jag på väg att packa allt och bara dra. Kan tyckas barnsligt,men har tidigare haft ett jätte jobbigt förhålla de och är livrädd för att hamna i ett nytt sådan.
Vad gör man? Hur ska man kunna lita på nån som smyger och smusslar bakom ryggen och ger sken om att allt r super toppen?
Känner mig så jävla lurad????????