Han har nakenbilder på sina ex.
Jag har inga problem med att min kille har ex, det har väl de flesta Jag med.
Men för några månader sedan sprang jag på att min kille hade en massa nakenbilder på sina ex, han har aldrig ens varit intresserad av att ta bilder på mig näck och har mer eller mindre knappt en bild på mig fast vi varit tillsammans i några år.
När han var tillsammans med sina ex så va det alltid delade profilbilder med dem på, pussbilder osv osv på facebook. Detta har stört mig lite, inte för att jag vill vara med på en sådan bild utan för att han inte verkar vilja ha det med mig. Som om han skäms för mig?
Nu när jag hittade en massa nakenbilder kunde jag inte låta bli att jämföra oss. När jag dessutom påtalade detta med bilderna och sa att jag mådde dåligt över att han har nakenbilder på sina ex i vår dator lovade han att radera dem. Vilket inte hände, han lovade ingen, det hände inte osv osv.
Nu känner jag mig totalt värdelös, äcklig rent av. Som om jag inte duger. Det känns som att han har kvar de där bilderna för att ha något att kolla på för att slippa se mig mer eller mindre. Han har tusentals bilder på sina ex påklätt och väldigt många på dem nakna, även filmer :-/
Känner mig otroligt ful och äcklig. Vet inte nå hur jag ska handskas med detta. Känner även ett stort svek då han lovat att ta bort och sedan inte gjort det.