Mammas pojke
Min pojkvän och jag är båda arton år, vi har varit tillsammans i ca 15 månader och har ett fint förhållande på de flesta planen. Någonting som stör mig något otroligt är hans relation med hans mamma. Den känns på något sätt väldigt konstig. Jag tycker om hans mamma mycket och hon tycker även om mig med.
Han är en RIKTIG "mammas lilla pojke". Hon gör ALLT åt honom. Han är så satans bortskämd och vad han än ber henne om gör hon. Han får allt han pekar på, betalar princip ingenting själv så han har inget ekonomiskt tänk. Han förstår inte värdet av pengar och förstår t.ex inte när hans mamma säger att dom inte har råd att hämta hämtmat till honom varje dag i veckan, utan frågar hela tiden ändå. Han gymmar mycket och beställer hem saker för flera tusen som hans mamma betalar. Hon har gjort frukost när han kommer ner på morgonen, hon städar hans rum, tvättar, rensar hans tvätt, hämtar hans tvätt, om hon glömt köpa hem en dricka som han ville ha precis när vi ska äta kör hon iväg och köper den. Han har en yngre lillasyster som inte är i närheten så bortskämd som honom.
Dom smsar dygnet runt, oavsett om dom är i samma hus eller inte. Hon ringer honom minst 20 gånger om dagen, och han med. Om vi går promenad t.ex, kan hon ringa och dom pratar i 30 min medans vi är ute. Hon ringer på FaceTime medans vi ligger och ser film när hon precis innan smsat och frågat vad vi gör. När vi är hos honom är vi med hans mamma dygnet runt. Åker till affären med henne, åker och badar med henne, ser på film till klockan 00 och sen går och lägger oss. Vi får liksom ingen som helst egentid och när han säger nej till henne till att följa med/vara med på något tycker hon synd om sig själv. Hon vill ofta sova i samma säng som honom, för det är "mysigt" att sova ihop. Självklart är det fint att ha en bra relation med sin mamma men det går även ut över förhållandet. Vi får oftast ingen egentid hos dom och så fort vi bråkar/tjafsar vet hon det på en sekund och hon smsar mig och försöker lösa det åt oss? Har sagt till honom att jag inte vill att han hela tiden berättar för henne när vi bråkar men han fattar inte. Hon är så sjukt på oss båda så jag har börjat bli så irriterad i hennes närhet!! Vad tycker ni? är detta normalt eller inte?