• Smülschen

Friskis & Svettis vattengympa i Malmö

Hejsan!
    Är det någon som har erfarenhet av Friskis och Svettis vattengympa för gravida i Malmö? Tänkte börja på det den här terminen... De har vanlig gympa för gravida. Hur är den? Nån som vet? Dags att börja röra på fläsket...
    /S

• Svar på tråden Friskis & Svettis vattengympa i Malmö
  • Lotta1

Tränar inte i Malmö men i Mölnycke!
    Friskis och svettis har bra jympa för gravida. Framtagen av sjukgymnaster!!

TESTA! Båda!

• Smülschen

Toppen! Har tränat vanlig gympa på Friskis tidigare och tyckte att det var ganska bra. Inte jätteroligt men säkert väldigt bra träning... Ska anmäla mig på måndag. Nån annan som ska det eller som har provat?

• knoppen

vet du vad det kostar att träna det där! Jag e intresserad men ekonomin tillåter inte så värst mycket!!
    Kram

• Lotta1

Det är inte dyrt. Runt 400 kr kan jag tänka mig.
    Att träna med Friskis är kul!. Testa andra ledare och andra pass nästa gång. Det gör mycket med musik osv.
    Min kompis Caroline är ledare i Malmö. I det nyöppnade stället. Dock inget väntabarn.
    Själv tränade jag till vecka 27. Sen kom foglossning och sammadragningar. Jag är ledare själv skall jag väl säga också.

Träna är bra. Lycka till!!!

• Smülschen

Vattengympan för gravida kostade förra terminen omkring 650 kronor för en fast tid i veckan under en termin. Men sedan blir det ju mera om man ska ha ytterligare en fast tid vanlig gympa för gravida i veckan, vilket jag hade tänkt. Har för mig att det var nåt sånt här: En fast tid i veckan gymping kostade omkring 500 kr, två fasta tiden 750 kr...
    Ingen som har testat gravidgympan på Friskis i Malmö?

Svar på tråden Friskis & Svettis vattengympa i Malmö