• AnnaCKickiH

Klassiska fyllebråket - vad göra?

Hej igen. Ska dra detta kort, jag är en tjej på 20 år som träffar en kille på 22 år. Igår började vi bråka på fyllan, dock var det mest jag som vad full och jag betedde mig som att jag var en 16-åring som inte kan hantera alkohol. 

Onödiga saker blev sagda, jag var elak mot honom helt obefogat och allt slutade i kaos. När jag väl insåg mina misstag igår var det för sent och jag valde att låta honom vara och vänta tills idag. Har pratat med honom idag och bett om ursäkt men han är fortfarande arg på mig. Sånt som händer känner jag, erkänner att jag betedde mig uselt men kan inte göra så mycket åt det nu.

Mina kompisar skrattar åt det och tycker att det är roligt då jag aldrig blir sådär full och säger att jag inte kan göra mer än att be om ursäkt. Om några dagar fyller en gemensam kompis till oss år och vi kommer då befinna oss på samma plats. 

Så, till min fråga. Har jag gjort rätt som bad om ursäkt och sedan lägger ansvaret på honom att höra av sig ifall han känner för det? Och bör jag inte åka till vår gemensamma vän om han inte hör av sig för hans skull?

• Svar på tråden Klassiska fyllebråket - vad göra?
  • Lena

Jag hade hört av mig igen och bett om ursäkt och gått till en gemensam kompis men varit nykter

• AnnaCKickiH
    Lena skrev 2017-08-06 15:19:10 följande:

Jag hade hört av mig igen och bett om ursäkt och gått till en gemensam kompis men varit nykter

Jo nykter ska jag vara i så fall men ska jag verkligen höra av mig igen? Känns lite klängigt
  • Lena

Två gånger inom en period på flera dagar är inte klängigt.

Svar på tråden Klassiska fyllebråket - vad göra?