Kk eller mer??
Har träffat en kille nu i ungefär 2-3 månader. I början pratade vi väldigt mycket och han var kärleksfull av sig.
Jag har även vart med på hans jobb, följt med på ett möte, träffat hans storebror lite snabbt liksom hej och hejdå på hans jobb och även träffat en av hans vänner. Men när vi ses har vi bara sex och efter så chillar vi kanske en stund, går o äter osv han bjuder alltid på saker, verkar inte skämmas eller "gömma" mig så att säga för jag har gått med honom i centrum där han bor o träffat på folk han känner.
Men jag vet inte om det är en KK relation eller något mer? Frågade han för ett tag sen och hans svar var typ "det du vill" eller "vi tar de sen när vi ses" men det glömdes bort... men han är rätt överbeskyddande över mig ändå och liksom omtänksam. Frågar om jag träffar någon annan och när jag ställt den frågan till honom får jag svar som "jag har inte träffat nån annan på väldigt länge så du behöver inte oroa dig". Men vi pratar inte lika ofta som vi gjorde i början, inte varje dag utan några gånger i veckan kanske och de stör mig också för jag vill inte "bara ha sex" eller nånting sånt jag är mer en förhållande person.
Hur ska jag göra, någon som kan dela med sig sina tankar om vad ni gjort i denna situation? Låter det bara som en kk relation eller något mer?