Någon som förstår sig på män?? Han leker med mig! :(
Först och främst vet jag att jag är löjligast i världen just nu... Men är lite frustrerad.Hade en liten semesterflirt med en kille, vi bor långt ifrån varandra. När vi skildes åt var det på hans initiativ att hålla kontakten. Borde egentligen ha glömt honom för hade varit lättast så (känner nog liite mer än vad som är bra).
I alla fall, vi fortsatte att höras via mail och han har liksom varit så svår och mystisk hela tiden.
Ena stunden är han väldigt artig och skriver om allmänna saker, för att sedan slänga till med något mer flirtigt eller dirty. Sedan när jag ger respons i samma anda så byter han ämne helt som att det inte har hänt.
Är det något spel han håller på med? Jag fattar ingenting.
Han började sedan dra ut lite på sina svar, ville inte verka needy så gjorde detsamma mot honom. Då skickade han en sexig bild på sig själv när det var "min" tur att svara. Jag svarade direkt då och skrev att jag gillade bilden.
Jag skickade också en bild på mig, vilket han tidigare frågat om. Grejen är att nu har han inte svarat på en vecka, vilket gör mig helt galen!
Om man skickar en bild på sig, svarar man inte då? Är inte det sjukt oartigt att bara helt ignorera det?
Hur gör jag för att få hans uppmärksamhet igen? Vad kan jag skriva som inte låter desperat (vilket jag typ är..)?
Jag VET att jag överdriver detta till tusen men jag kan inte sluta tänka på honom
:(