• yllass

Tips på belöningsresa/bonus?

Jag driver ett företag med 15 anställda som det går väldigt bra för.. (jätteroligt!) och skulle behöva lite tips/idéer på vad man kan hitta på som belöning/bonus till personalen om vi når vårt mål.

Förra året åkte vi till Barcelona en helg allihopa vilket kändes väldigt uppskattat.

Det är ganska blandad kompott av människor så jag försöker hitta något som passar alla någorlunda, vilket är svårt.

Jag har funderat på att endast betala ut en bonussumma(pengar) men det tycker jag är tråkigast, vill hellre att vi sammansvetsas mer och gör något ihop. Även om det bara en dag hemma i vår stad.

Så kom med idéer helt fritt, stort som litet!

• Svar på tråden Tips på belöningsresa/bonus?
  • Brummas
    Kolla Lyko nu får du 100kr i rabatt vi köp över 300kr plus 25% rabatt på alla varor med koden 50KFOLLOWERS 
    Gäller bara till kl 12 idag!

LYKO
  • pendlare

Bjud dem på middag ute och lämna över ett kuvert med pengar till var och en. Då har ni gjort något tillsammans OCH de anställda får en liten peng till något som de kanske har behov av.

• pendlare

Bjud dem på middag ute och lämna över ett kuvert med pengar till var och en. Då har ni gjort något tillsammans OCH de anställda får en liten peng till något som de kanske har behov av.

Svar på tråden Tips på belöningsresa/bonus?