• LordBrodde

Frustrerad

Är en man på 41 år som levt i ett förhållande i 17 år. Gift sen 11 år tillbaka. Älskar min fru. Allt borde vara frid och fröjd. Men det är det inte. Tillvaron består mest av sexuell frustration då min fru är mer eller mindre asexuell. Att skiljas är inget alternativ i nuläget. Försöker istället hitta en älskarinna som är i en liknande situation. Men det går sådär...

Jag inbillar mig att sexuellt frustrerade kvinnor oxå finns därute. Hur löser ni problemet?

• Svar på tråden Frustrerad
  • Ben66

Välkommen i FL klubben för frustrerade män.

Jag önskar dig lycka till i ditt sökande.

På riktigt.

• Anonym (Kvinna)
    LordBrodde skrev 2017-08-11 23:30:59 följande:

Är en man på 41 år som levt i ett förhållande i 17 år. Gift sen 11 år tillbaka. Älskar min fru. Allt borde vara frid och fröjd. Men det är det inte. Tillvaron består mest av sexuell frustration då min fru är mer eller mindre asexuell. Att skiljas är inget alternativ i nuläget. Försöker istället hitta en älskarinna som är i en liknande situation. Men det går sådär...

Jag inbillar mig att sexuellt frustrerade kvinnor oxå finns därute. Hur löser ni problemet?

Situationen löses medelst en älskare.
  • Anonym (klubben)
    Ben66 skrev 2017-08-11 23:34:02 följande:

Välkommen i FL klubben för frustrerade män.

Jag önskar dig lycka till i ditt sökande.

På riktigt.

Välkommen till FL klubben för fega män som inte har stake nog att lösa sina problem på ett värdigt sätt utan väljer att lösa dem genom att smyga runt bakom ryggen på sin "kära" 

Jag önskar er alla lycka till i sökandet efter en ryggrad

På riktigt!
  • Ben66
    Anonym (klubben) skrev 2017-08-13 18:46:22 följande:

Välkommen till FL klubben för fega män som inte har stake nog att lösa sina problem på ett värdigt sätt utan väljer att lösa dem genom att smyga runt bakom ryggen på sin "kära" 

Jag önskar er alla lycka till i sökandet efter en ryggrad

På riktigt!

Hmmm. Här har du lite fel.

Jag kämpar på med att finna en lösning med min fru.

Nu väntar samtalsterapi för oss. Efter många år av vägran går hon nu med på detta.

Men det finns såklart män som söker älskare.
  • Rosknopp75

Jag förstår dig helt. Har exakt samma situation fast det är så att min man är asexuell . Längtar så jag nästan dör nu, vill bara känna passion o hetta igen!

Vill också hitta en kk, vart bor du??

Tror du man kan ha det o det fungerar hemma ändå?

• Anonym (klubben)
    Ben66 skrev 2017-08-13 20:04:03 följande:
    Hmmm. Här har du lite fel.

Jag kämpar på med att finna en lösning med min fru.

Nu väntar samtalsterapi för oss. Efter många år av vägran går hon nu med på detta.

Men det finns såklart män som söker älskare.
    Jag har inte fel, du råkar bara inte vara en av dessa fega gossar. Hade du varit det så hade det stämt även på dig.
  • Ben66
    Rosknopp75 skrev 2017-08-13 21:09:43 följande:

Jag förstår dig helt. Har exakt samma situation fast det är så att min man är asexuell . Längtar så jag nästan dör nu, vill bara känna passion o hetta igen!

Vill också hitta en kk, vart bor du??

Tror du man kan ha det o det fungerar hemma ändå?

Har din man kollat sitt testosteronvärde?

Brist av testosteron påverkar sexlusten negativt.

Jag har själv haft lågt och behandlad med testo sedan 10 år. Nu har jag stark sexlust (men inte min fru )
  • Rosknopp75

Tack för tipset, det har han inte . Då hoppas jag på att det kan vara det! Stort tack !!

Svar på tråden Frustrerad