• Anonym (Mia)

Vilka egenskaper tycker du är viktiga hos en kille?

Vilka egenskaper tycker du är viktigt hos en kille/ en blivande pojkvän?

Jag börjar med smart , fina ögon och humor .

/Mia

• Svar på tråden Vilka egenskaper tycker du är viktiga hos en kille?
  • smulpaj01

Omhändertagande, familjekär, generös (då menar jag inte bara pengar utan i kärlek och omtanke), fin i mina ögon (min nuvarande ses nog inte som snygg men JAG tycker han är den snyggaste jag nånsin sett), samma humor, han måste förstå min ironi (får inte vara sarkastisk mot hans föräldrar har han sagt för dom förstår inte), intelligent, händig, behöver inte vara teknisk för det är jag

Blev tyvärr singel igår men kommer alltid älska denna man, mitt ex. Kommer dock leva ensam nu i resten av mitt liv.

• Anonym (Linna11)

Social, stabil, rolig, spontan, äventyrlig och gärna kulturintresserad :)

• Anonym (Jag)

Visar respekt och omtanke, har ett ordnat liv och humor.

• Anonym (Mia)
    smulpaj01 skrev 2017-08-12 09:19:10 följande:

Omhändertagande, familjekär, generös (då menar jag inte bara pengar utan i kärlek och omtanke), fin i mina ögon (min nuvarande ses nog inte som snygg men JAG tycker han är den snyggaste jag nånsin sett), samma humor, han måste förstå min ironi (får inte vara sarkastisk mot hans föräldrar har han sagt för dom förstår inte), intelligent, händig, behöver inte vara teknisk för det är jag

Blev tyvärr singel igår men kommer alltid älska denna man, mitt ex. Kommer dock leva ensam nu i resten av mitt liv.

Varför ensam i resten av ditt liv?

Jag är också ny singel .
  • Anonym (Många bra män därute)
    Anonym (Mia) skrev 2017-08-12 09:23:28 följande:

Varför ensam i resten av ditt liv?

Jag är också ny singel .

Det känns säkert bara så nu, det går över . Vi "braiga" män finns det är bara att ha ögonen öppna. Önskar er 2 lycka till och hoppas ni hittar era framtids partners snart igen.
  • Anonym (C)

God självkänsla och att han känner omsorg om andra. Att han tänker i liknande banor som jag (värderingar, humor, sätt att kommunicera etc.).

• Anonym (normal kille)

Vi vet alla att tjejer prioriterar för det mesta utseendet, allt annat är skit bara. 

• Anonym (drömprinsen)

Att kan kommunicera känslor! Är varm, nyfiken och ödmjuk.  Tar ansvar för sitt handlande och inte bara pratar goja. Ser bra ut, tar hand om sig själv och sitt boende, Sensuell, fysisk och sexig,

Kulturintresserad, kreativ, intelligent, intresserad av omvärldenen och reflekterande. Att de kan nyttja alkohol med MÅTTA, inte har småbarn eller röker.

Att han har haft förmågan att ha djupare och längre relationer före mig. Att de har ungefär samma sexualitet som jag och drive.

• Anonym (Flundra)
    smulpaj01 skrev 2017-08-12 09:19:10 följande:

Jag har för mig att jag läste i någon tråd att du bara gick och väntade på att han skulle vara otrogen?

Vad hände?
  • smulpaj01
    Anonym (Många bra män därute) skrev 2017-08-12 10:24:04 följande:
    Det känns säkert bara så nu, det går över . Vi "braiga" män finns det är bara att ha ögonen öppna. Önskar er 2 lycka till och hoppas ni hittar era framtids partners snart igen.
    Tack, ja tyvärr har jag tappat hoppet nu. Känner mig gammal och ful trots att jag fortfarande får komplimanger av okända män på stan.
    Men jag trodde så mycket på denna relation och att han lämnade mig i en kritisk situation fick mig att omvärdera min syn på honom i synnerhet och kanske på män i allmänhet?
    I nöd och lust heter det när man gifter sig, vi var "bara" förlovade men jag hade gjort ALLT för honom, hade aldrig lämnat honom om det var han som hade en tuff tid.
Svar på tråden Vilka egenskaper tycker du är viktiga hos en kille?