• Elliot1

    Gravid BF våren 2018 i STOCKHOLM?

    Hej!

    Fler som är gravida och har BF våren 2018 i Stockholmsområdet?

    Lättare och roligare att dela tips och trix när man befinner sig i samma område!

    Kanske starta en FB-grupp? :)

  • Svar på tråden Gravid BF våren 2018 i STOCKHOLM?
  • Franksmamma

    Hej!

    Letade efter exakt en sån här grupp :)

    Jag är 30 år och bor i Sollentuna, väntar barn nr 2 (har en son på 3 år) och är beräknad 8 mars!

  • Elliot1
    Franksmamma skrev 2017-08-12 19:20:53 följande:

    Hej!

    Letade efter exakt en sån här grupp :)

    Jag är 30 år och bor i Sollentuna, väntar barn nr 2 (har en son på 3 år) och är beräknad 8 mars!


    Hej, vad kul!

    Hoppas det droppar in några fler som vill följas åt :)

    Jag bor i Huddinge, är gravid med första barnet och har BF den 16/4 :)
  • fanola

    Hej!

    Kommer från värmdö, första barnet men är inte så positiv med 2 st MA i ryggen.. Vecka 13, kub på måndag.. Hoppas jag får stanna här med er!

  • Elliot1
    fanola skrev 2017-08-12 23:49:37 följande:

    Hej!

    Kommer från värmdö, första barnet men är inte så positiv med 2 st MA i ryggen.. Vecka 13, kub på måndag.. Hoppas jag får stanna här med er!


    Hej!

    Beklagar dina MA, håller alla tummar att det går hela vägen nu!! <3 Man går ju konstant och oroar sig :/
  • Franksmamma
    fanola skrev 2017-08-12 23:49:37 följande:

    Hej!

    Kommer från värmdö, första barnet men är inte så positiv med 2 st MA i ryggen.. Vecka 13, kub på måndag.. Hoppas jag får stanna här med er!


    Håller tummarna för dig imorgon!
  • Franksmamma
    Elliot1 skrev 2017-08-12 15:41:17 följande:

    Hej!

    Fler som är gravida och har BF våren 2018 i Stockholmsområdet?

    Lättare och roligare att dela tips och trix när man befinner sig i samma område!

    Kanske starta en FB-grupp? :)


    Är det startat en fb-grupp? Går gärna med isåfall, så mycket smidigare än att prata här!
  • Elliot1

    Har inte startat någon FB grupp ännu men tänker absolut göra det då jag också tycker denna sida är rätt gammaldags ;) Men kanske vänta lite till och se hur många som droppar in här? :)

Svar på tråden Gravid BF våren 2018 i STOCKHOLM?