• Tihi

    Vad har du köpt för höstkläder?

    Hösten är på gång och jag undrar vad du har köpt eller ska köpa för kläder. Länka gärna också så vi får se alla fina kläder.

  • Svar på tråden Vad har du köpt för höstkläder?
  • Carambolan

    Inga ännu, men det köp jag har planerat är att byta ut mina vardagsskor som är på upphällningen. Har i dagsläget dessa skinnsneakers från Ecco och tänkte väl ersätta dem med något liknande. I övrigt har jag inga hål att fylla inför hösten.

  • Aniiee

    Jag ska höstshoppa 1a september. Eftersom jag inte är så klädintresserad så vet jag som vanligt inte ens var jag ska leta, så kommer säkert panikshoppa i centrum. 

    Enda jag vet att jag måste köpa är en höstjacka. Vinterjackan är för varm och jag börjar nog bli för stor för att ha college-tröja hela hösten....


    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • Aniiee
    Fakekonto skrev 2017-08-16 15:50:55 följande:
    Fy vad fula. 
    Inte riktigt min smak heller, men fula vetefan, och alla har ju olika smak.
    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • Carambolan
    Carambolan skrev 2017-08-13 19:28:38 följande:

    Inga ännu, men det köp jag har planerat är att byta ut mina vardagsskor som är på upphällningen. Har i dagsläget dessa skinnsneakers från Ecco och tänkte väl ersätta dem med något liknande. I övrigt har jag inga hål att fylla inför hösten.


    Nu har jag höstshoppat. Hittade de här på Eccos rea så det blev ett par som är mycket snarlika mina gamla men med svarta snören istället för vita
  • superf

    Finns jättemycket snyggt, hittade dessa kollage med höstmode 2017, verkar som rött är färgen i år. Kan dock tycka att det känns lite utstickande, framförallt om på jobbet. Vad säger ni?

  • Carambolan
    superf skrev 2017-09-08 03:11:06 följande:

    Finns jättemycket snyggt, hittade dessa kollage med höstmode 2017, verkar som rött är färgen i år. Kan dock tycka att det känns lite utstickande, framförallt om på jobbet. Vad säger ni?


    Ja, starka färger är inte riktigt min grej. Det som låg under höstlook tre är mer likt min garderob.
  • Aniiee

    Nu har jag höstshoppat. Allt utom jacka, som jag verkligen behöver. Postar en annan tråd om det.

    Lägger upp ett par bilder på köpta kläder, om intresse finns.


    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • GravidFetaMorsan
    superf skrev 2017-09-08 03:11:06 följande:

    Finns jättemycket snyggt, hittade dessa kollage med höstmode 2017, verkar som rött är färgen i år. Kan dock tycka att det känns lite utstickande, framförallt om på jobbet. Vad säger ni?


    Look nr 3 e mer likt mig.. Men här köps inget nytt, kanske ett par byxor å ett par skor.
Svar på tråden Vad har du köpt för höstkläder?