• Bahkung

Långdistansförhållande

Hej!

Jag skulle behöva lite råd från någon utomstående. Det är nämligen så att jag har träffat en kille som kommer från USA. Vi började prata i april/maj och har sen dess pratat i princip varje dag samt skypat. Vi träffades för första gången nu i helgen som var och bodde ihop. Allt känns jätte bra och vi pratade hela nätterna om vad vi gillar och hur vi ser på saker osv. Det känns väldigt bra med honom och det känns som om vi skulle kunna bygga vidare på det.

MEN då har jag lite små spärrar hos mig.. jag har tagit studenten och har heltidsjobb men bor inneboende hos min bror (inga föräldrar i bilden) hur hade ni gjort? Det är lite för nytt för att jag vill ta upp det här med min bror och hans fru. Samtidigt så borde jag kanske berätta för att kunna hälsa på honom? Hur hade ni försökt lösa de hela med att ha ett Långdistansförhållande och jobb osv?

• Svar på tråden Långdistansförhållande
  • Anonym (Kvinna37)
    Bahkung skrev 2017-08-14 20:55:39 följande:

hur hade ni gjort? Det är lite för nytt för att jag vill ta upp det här med min bror och hans fru. Samtidigt så borde jag kanske berätta för att kunna hälsa på honom? Hur hade ni försökt lösa de hela med att ha ett Långdistansförhållande och jobb osv?

Jag tror inte jag förstår vad du har för fråga? Gjort med vad? Om du är kär kan du väl berätta oavsett var killen bor? Långdistans innebär naturligtvis att ni bara kan ses när båda är lediga från jobbet och under semestrar. Min erfarenhet sträcker sig bara inom landet men det är väl svårare att komma ifrån, för att inte tala om dyrare, när det är längre avstånd.
Svar på tråden Långdistansförhållande