• Anonym (waea)

TJEJER: Bakifrån, vad tycker ni??

Tjejer, vad har ni för åsikter om att köra bakifrån? Har bara erfarenhet av två ligg än så länge, och båda har varit ganska avvaktande mot det, tycker inte det känns så mycket säger de.

Men det kanske är individuellt.

Har hört att många tjejer tycker det känns oromantiskt eller att de "visar upp för mycket" eller att de inte känner någon stimulans. Jag vet inte om de förväntar sig för mycket eller glömmer bort att själva gnugga på klittan...

• Svar på tråden TJEJER: Bakifrån, vad tycker ni??
  • Anonym (Hmm.)

Alltså det beror ju helt på hur bra mannen är. Men överlag är det väl trevligt. Och ja det är jobbigt att visa upp hela röven, men man vänjer sig. Det kan även göra ont om killen är för lång. Gnugga klitta själv gör jag först och främst om jag är ensam. Är jag med en man vill jag inte behöva göra det. Då ger han mig njutning och jag ger honom njutning.

(Sen gör jag det såklart då&då om det verkligen behövs, men om mannen är bra i sängen behövs det liksom inte för att det ska vara skönt...)

• Anonym (waea)
    Anonym (Hmm.) skrev 2017-08-14 22:24:06 följande:

Alltså det beror ju helt på hur bra mannen är. Men överlag är det väl trevligt. Och ja det är jobbigt att visa upp hela röven, men man vänjer sig. Det kan även göra ont om killen är för lång. Gnugga klitta själv gör jag först och främst om jag är ensam. Är jag med en man vill jag inte behöva göra det. Då ger han mig njutning och jag ger honom njutning.

(Sen gör jag det såklart då&då om det verkligen behövs, men om mannen är bra i sängen behövs det liksom inte för att det ska vara skönt...)

Vad innebär bra i sängen? Gör han nått mer utöver att penetrera dig menar du?
  • 100kgpappa

Har inte stött på någon tjej som inte gillar bakifrån, många har tom föredragit den ställningen.

• Anonym (En man)

[quote=77927047][quote-nick]Aikido skrev 2017-08-14 22:32:26 följande:[/quote-nick][/quote]

Vart får fu allt ifrån? Hahahaha

• Qxaca

Grymt avtändande!! Har tyvärr en sambo som älskar rumpor och mer än gärna skulle köra bakifrån varje gång.. så här har jag sagt nej, gillar inte analsex då jag själv inte får ut något utav det. Ser inte han, och blir inte tänd själv... så varför?

Man kan göra många andra grejer.

• Qxaca

Gast du kanske inte menade analsex TS? Utan det och doggy? Doggy är helt ok men inte förstnämnda, känns lortigt och äckligt. Jag brukar hota med att köpa en strapon de gånger han försöker att "puscha på" till analsex. Jag kommer personligen inte att tveka om han skulle se det som ett "krav" i våran relation.

• Aikido
    Anonym (En man) skrev 2017-08-14 22:35:50 följande:
    [quote=77927047][quote-nick]Aikido skrev 2017-08-14 22:32:26 följande:[/quote-nick][/quote]

Vart får fu allt ifrån? Hahahaha
    Internet är fullt av roligheter.

• Aikido
    Qxaca skrev 2017-08-14 22:45:00 följande:
    Gast du kanske inte menade analsex TS? Utan det och doggy? Doggy är helt ok men inte förstnämnda, känns lortigt och äckligt. Jag brukar hota med att köpa en strapon de gånger han försöker att "puscha på" till analsex. Jag kommer personligen inte att tveka om han skulle se det som ett "krav" i våran relation.
    Varför strapon? Räcker inte hans kuk?
  • Qxaca
    Aikido skrev 2017-08-14 22:47:58 följande:

Varför strapon? Räcker inte hans kuk?

Hur ska jag kunna ge tillbaka på honom, då jag själv inte tycker om analsex? "Ska han göra det på mig" varför skulle jag inte kunna göra på han? Han gillar ju inte ens tanken att själv bli penetrerad bakifrån. Och då har han ju ändå sin G-punkt där ;)
Svar på tråden TJEJER: Bakifrån, vad tycker ni??