• Ewald01

Följer du ubåtsfallet i Danmark?

Hej!

Är det någon som fööljer ubåtsfallet i Danmark/ Öresund? 

Tycker ni att man kommer att hitta Kim? Det hela är ju otroligt hemskt!

Hur tycker ni gick det hela till?

• Svar på tråden Följer du ubåtsfallet i Danmark?
  • Anonym (??)

Alltså... om man "tycker" att man kommer hitta henne? Och hur man "tycker" att det gick till? Ptja, jag hoppas att de kommer hitta henne vid liv, men statistiskt sett så är det inga goda odds för det. Ju längre tid som går desto mer sannolikt att de kommer hitta henne alls iom att det rör sig om ett möjligt brott på havet. Och jag tycker att det verkar gått hemskt till efter som det tyder på att något slags brott eller iallafall en olycka inträffat.

• Freijah

Någon som vet om dom identifierat den okända 30-årigakvinnan som låg nedsövd på helsingborgs lasarett

• Anonym (.)
    Freijah skrev 2017-08-15 00:45:13 följande:

Någon som vet om dom identifierat den okända 30-årigakvinnan som låg nedsövd på helsingborgs lasarett

Kvinnan i HBG är identifierad av anhöriga som en 40-årig kvinna från Lund.
  • Ewald01
    Freijah skrev 2017-08-15 00:45:13 följande:

Tror den var äldre .... den var omkring 40 tror jag ....
  • Anonym (Oj)
    Anonym (??) skrev 2017-08-15 00:27:46 följande:

Alltså... om man "tycker" att man kommer hitta henne? Och hur man "tycker" att det gick till? Ptja, jag hoppas att de kommer hitta henne vid liv, men statistiskt sett så är det inga goda odds för det. Ju längre tid som går desto mer sannolikt att de kommer hitta henne alls iom att det rör sig om ett möjligt brott på havet. Och jag tycker att det verkar gått hemskt till efter som det tyder på att något slags brott eller iallafall en olycka inträffat.

Var den har åkt under de 15 mystiska timmarna går inte att spåra. Till Expressen uppger Köpenhamnspolisens Henrik Brix att allt är möjligt och att de inte utesluter att Kim Wall kan ha blivit bortförd till exempelvis Tyskland.

editorialtools.aftonbladet.se/ubatsmysteriet/

Nja, enligt polisen verkar mycket vara möjligt .... men precis som du säger - inga goda odds ... 
Svar på tråden Följer du ubåtsfallet i Danmark?