Killar! Vilken är er favoritställning ?
Skriv gärna varför`?
Skriv gärna varför`?
Bakifrån. Bästa vyn och kontrollen över kvinnan och knullandet. Allra bäst är det om hon har en but plugg i eller om hon finngerkör sig själv i anal en samtidigt.
Bakifrån. Bästa vyn och kontrollen över kvinnan och knullandet. Allra bäst är det om hon har en but plugg i eller om hon finngerkör sig själv i anal en samtidigt.
Missionären. Då kan jag studera henne. Hon njuter och det ser underbart ut. Sen är hon inte så lång så jag kan lägga mina armbågar mot hennes axlar och hjälpa henne o stöta emot.
Avslutar alltid ett samlag i missionären. Får helt enkelt mycket skönare utlösningar än i andra ställningar... Finns inget som går upp emot att ligga och kyssa en tjej samtidigt som man fyller hennes fitta med sperma. =)
Henne på rygg med benen rakt upp, samtidigt som jag står på knä håller mina armar runt hennes ben. Den är riktigt goo :)
Hon liggandes på rygg på köksbordet, jag ståendes och tar henne analt.
Blir riktigt skön vinkel för kuken, samt hela vyn av en våt fitta som glänser medans kuken tränger i analen...
Dock är det jämn kamp mot den när hon ligger på magen putandes med rumpan, och jag liggandes ovanpå. Funkar oavsett hål.
Dels kommer man riktigt långt in, dela kan jag antingen trycka ner henne i sängen med händerna på hennes skuldror, eller greppa om axlarna underifrån och riktigt hålla fast henne och ta henne riktigt hårt.
Analt:
Med henne på rygg och mig sittandes på knäna (eller stående om hon ligger högt upp). Tycker om att se och leka med fittan vilken blir fantastiskt bra med denna ställningen.
Vaginalt:
Doggy. Helst med hennes bröst mot underlaget och en bra svank. Samma sak här, ser den fina rumpan och kommer lätt åt att spanka eller stimulera anus. Med vissa är det häftigt att jag ställer mig upp med låren gränslande hennes rumpa och tar henne hårt. Problemet här är att jag ofta kommer för djupt och vissa får ont då, tex min nuvarande.
det beror på dagsform men får jag bara välja en så är det missionären med varianter. Sen är inte bakifrån dumt alls eller att bli riden av en vältränad tjej som har kontroll på sin kropp.