• Anonym (kråkan)

    Grannen pruttar i golvet...!!!!!!!!!

    Vi bor i ett ganska lyhört hus, kan t.ex. höra en grann kissa eller när de pratar och skrattar på andra sidan väggen. När man hör kisset känns lite nasty men prat är en sak, så läng de inte håll på mitt i nattn.

    Men märkt nu på senare tid nån skitskum granne som sover och sitter på golvet. Har inga jävla mattor i lägenheten eller gardiner (psychopath?) vilket inte är okej.

    Nu nyss hörde jag hur det durrade i taket, hört det flera gånger i veckan. Men kommit på att det måste vara grannen ovanför som pruttar om han sitter på golvet lär det ju vibrera som fan därifrån. INTE OKEJ!

    Kan man få honom vräkt eller? Ska man överdriva lite för hyresvärden? Eller hur gör man??

  • Svar på tråden Grannen pruttar i golvet...!!!!!!!!!
  • smulpaj01
    Queennr1 skrev 2017-08-17 07:05:54 följande:

    Känns troligare att det är mobilen som ligger på golvet och vibrerar.


    Ha ha....ja eller hur? Jösses....
  • Anonym (Sommarlov....suck)

    Jag har inga mattor för tycker inte det är snyggt och gardiner bara korta kappor som jag märkt inte syns utifrån. Mer psykopat varning på en som blir upprörd av det än en som inte har det...

    Troligast är det en mobil som låter, idiotiskt att dra andra slutsatser. Förövrigt skönt att skolorna börjar snart igen.

  • Anonym (kråkan)
    Anonym (Sommarlov....suck) skrev 2017-08-17 07:55:57 följande:

    Jag har inga mattor för tycker inte det är snyggt och gardiner bara korta kappor som jag märkt inte syns utifrån. Mer psykopat varning på en som blir upprörd av det än en som inte har det...

    Troligast är det en mobil som låter, idiotiskt att dra andra slutsatser. Förövrigt skönt att skolorna börjar snart igen.


    Det är fan inte okej stt inte ha mattor i huset. Det borde du fatta?!??!

    Jag går inte i skolan. Jag gpr
  • Anonym (Problem)

    Det är ju du som har problem. Vad spelar det för roll i ditt liv om dina grannar varken har gardiner eller mattor? Och bor man i lägenhet får man RÄKNA med ljud. Du får väl flytta långt ut på landet om du inte tål människor. Skulle nog uppskattas av dina grannar.

  • John22

    Det där måste du vara försiktig med. Pruttar som kommer uppifrån består av plasma och går rakt genom golvet ned i din lägenhet. Luften du andas är med andra ord grannens pruttar.

    Är du inte försiktig kan du få fislunga, vilket utan behandling lätt kan utvecklas till fjärtfeber eller mökos.

  • Anonym (Matta)
    Anonym (kråkan) skrev 2017-08-17 11:52:14 följande:

    Det är fan inte okej stt inte ha mattor i huset. Det borde du fatta?!??!

    Jag går inte i skolan. Jag gpr


    Vi har inte em enda matta. Skulle bli alldeles för mycket i vår bostad.
  • Anonym (brak)

    Eftersom det är så lyhört kan du ju vråla prutt varje gång det smäller.

  • Anonym (mom)

    Var bor du ts? Jag har en pojkvän som pruttar så väldigt högt och precis innan du postade tråden i natt så släppte han en av sina mer extremare fisar. Jag undrar ofta vad grannarna måste tänka när de hör, för jag antar att de hör m.t.p. hur lyhört det är i huset. 

    Dock har vi mattor och gardiner och han gör det inte på golvet. Men skulle ändå inte bli förvånad om det lät som det. Jag hade aldrig hört något liknande innan jag träffade honom.

  • Anonym (Madde)

    Ts verkar ha problem, flytta eller sätt på stereo!!!!

  • Anonym (Bengt H)

    Jag tror att han fiser med vilje nere på golvet för att han tycker att det är kul med sån vibresonans som det blir. Det lär ju låta ganska fett med skinkorna som fladdrar mot golvet.

    Vad han inte fattar är att grannarna hör. Fy va äckligt. Ta en rejäl linjal o smäll den (ena änden i golvet) varje gång du hör hans fisar. Kanske uppfattar han vinken :)

    Ja hade inte heller velat ha en sån fisgranne.

  • Anonym (Sommarlov....suck)
    Anonym (kråkan) skrev 2017-08-17 11:52:14 följande:

    Det är fan inte okej stt inte ha mattor i huset. Det borde du fatta?!??!

    Jag går inte i skolan. Jag gpr


    Det är mycket mer hygieniskt att inte ha mattor och dessutom är det fan inte snyggt...

    Nej förstår att du inte går i skolan... Är ju sommarlov...
Svar på tråden Grannen pruttar i golvet...!!!!!!!!!