• Trapq90

Jag får för lite sex - men han runkar?

Hej vänner.

Jag är 26 årig kvinna, älskar att ha sex och har en kille som är 40. Vi har varit ihop i snart ett år. Vi älskar varandra och spenderar all ledig tid ihop. Vi hade väldigt mycket sex i början av relationen vilket gjorde mig med mycket lust glad :)

Nu börjar jag dock bli frustrerad. Hans sexlust är inte alls som förr och menar att jag "får passa på på morgonen när den ändå står."

Jag tycker morgonsex är sådär och det blir inte spontant, samt morgnar är stressiga. Det blir liksom aldrig bra för mig. Har framfört det men inget händer.

Jag är nu sexuellt frustrerad och irriterad. Jävligt grinig dessutom för att han faktiskt runkar och ser på porr, vilket inte stör mig mer än att jag går utan??

Vad gör man?

Han brukar passa på att gå upp tidigt på morgnarna och runka haha. Han har inte förstått att jag fattat det förns idag när han jag kom upp utan att han märkte det.

Som sagt bryr jag mig inte, förutom att jag är extremt utsvulten. Jag blir ärligt talat förbannad. Vad gör man? Har jag rätt att bli arg?

Vill även tillägga att jag är fysiskt i trim, ser enligt andra väldigt bra ut, är trevlig. Andra skulle gärna vara med mig, men nu inte min kille längre.

• Svar på tråden Jag får för lite sex - men han runkar?
  • Trapq90

Vill tillägga att han börjat tycka jag är jobbig som trånar. Det har börjat bli tjafs. Vi har fysisk kontakt i övrigt, mycket kel och kram, men han vill bara ha sån typ av närhet? Jag vill rejält påsatt. :(

• Anonym (Uppsala)
    Trapq90 skrev 2017-08-19 07:39:41 följande:

Vill tillägga att han börjat tycka jag är jobbig som trånar. Det har börjat bli tjafs. Vi har fysisk kontakt i övrigt, mycket kel och kram, men han vill bara ha sån typ av närhet? Jag vill rejält påsatt. :(

Hur ofta sätter han på dig!?
  • Trapq90
    Anonym (Uppsala) skrev 2017-08-19 07:56:56 följande:

Hur ofta sätter han på dig!?

1-2 ggr i veckan
  • Anonym (Uppsala)
    Trapq90 skrev 2017-08-19 08:20:17 följande:

1-2 ggr i veckan

Oj ja det kanske är lite lite, men han kanske inte vill ha mer..

Och då är det du som får ta initiativ!?
  • Extraladan

Vet inte riktigt vad du ska göra men jag är i samma sits fast tvärtom, min fru vill "aldrig" Orättvist livet kan vara. Kolla vilken port han kikar på, han har kanske speciella böjelser som du kan utnyttja.

• Trapq90

Ja då är det jag som tar initiativ och det är på morgonen för att "då står den redan" och han är mer villig. Han tycker bara jag är jobbig annars och säger nej och hittar på anledningar .. "jag är hungrig nu" "jag behöver kissa"..

Så tröttsamt :(

Jag är verkligen inte den typen som har någon vid sidan av, och jag är tänd på min kille. Men någon gång när jag sa att jag "har behov" blev han arg och sa att jag får söka mig till någon yngre då.

Börjar seriöst undra om jag måste det? Är det testosteronet som dalar? Sex är så viktigt för mig och nu har vi hamnat där att jag ser själv på porr istället och grejar det själv.. har jag rätt att vara sur? Kan man lägga över sin sexlust på sin partner eller ansvarar jag själv? Är jag elak om jag skulle vänstra när han nekar mig?

• Anonym (Nej)
    Trapq90 skrev 2017-08-19 08:46:47 följande:

Ja då är det jag som tar initiativ och det är på morgonen för att "då står den redan" och han är mer villig. Han tycker bara jag är jobbig annars och säger nej och hittar på anledningar .. "jag är hungrig nu" "jag behöver kissa"..

Jag är verkligen inte den typen som har någon vid sidan av, och jag är tänd på min kille. Men någon gång när jag sa att jag "har behov" blev han arg och sa att jag får söka mig till någon yngre då.

Börjar seriöst undra om jag måste det? Är det testosteronet som dalar? Sex är så viktigt för mig och nu har vi hamnat där att jag ser själv på porr istället och grejar det själv.. har jag rätt att vara sur? Kan man lägga över sin sexlust på sin partner eller ansvarar jag själv? Är jag elak om jag skulle vänstra när han nekar mig?

Nej, du har inte "rätt att vara sur", men däremot har du såklart rätt att önska något annat och söka det om du inte är nöjd. Som i att lämna din partner och söka en ny sim passar bättre ihop med dig och dina behov. För nej, du kan inte lägga över din sexlust på din partner. Det kan inte vara någon annans ansvar att tillfredsställa dig. Det är ditt ansvar. Du kan fixa dig själv eller avsluta din relation. För ja, det är "elakt" att vänstra. Oavsett situation någonsin.
  • norrauppland

Så vad ser du på för porr(tänder på)?

Han kanske tänder på att du knullar andra ;)
  • Anonym (Mrs Prefect)

Tala med varandra.
    Inte när du är kåt och har frågat utan i lugn och ro..
    Det är bådas ansvar att mötas i sexfrågan.
    Du behöver mer och levande sex, annars blir du bitter. Han skall ju inte känna sig tvingad. De två måste på ngt sätt mötas.
    Kan ni onanera till porr tillsammans? Kan ni prata om detta lugnt?

Själv vill jag ha hårdare sex än min man, gärna med smisk. Han är för snäll och jag är mer dominant än honom. Så vi har våra egna lekar där det ingår att jag har några älskare ;)
Svar på tråden Jag får för lite sex - men han runkar?