• Anonym (LadyS)

Varför är bögar...???

Jag undrar, varför brukar bögar alltid vara så satans snygga?
    Välformade, vackra och... tilldragande.
    Och så är han bög!

Missförstå mig inte, jag har inget mot homosexuella men det stör mig nåt förbannat att bögar ofta är så snygga och fräscha.
    Det känns som ett slöseri för oss kvinnor!

Någon mer som tänker så?

• Svar på tråden Varför är bögar...???
  • 8airam8

Tänker du ur ett barnaavlande perspektiv? För det är ju lite... 1950 eller något. Mannens uppgift på jorden är inte att behaga kvinnan, på samma sätt som det inte är kvinnans uppgift att behaga mannen. Alla bögar är inte snygga. Alla snygga killar är inte homo.

• Anonym (.)

Tror de bögar som syns på stan typ skiljer sig ganska mycket från "medelbögen". Finns enormt mycket bögar som man aldrig skulle kunna ana att de är homosexuella.

Men jag kan nog tycka att bögar oftare är lite mer tränade än snittmannen. Men det kan ju bero på att de sällan har barn att ta hand om = mer fritid.

• Anonym (LadyS)
    8airam8 skrev 2017-08-19 22:20:49 följande:

Tänker du ur ett barnaavlande perspektiv? För det är ju lite... 1950 eller något. Mannens uppgift på jorden är inte att behaga kvinnan, på samma sätt som det inte är kvinnans uppgift att behaga mannen. Alla bögar är inte snygga. Alla snygga killar är inte homo.

Nej, inte ur det perspektivet. 1950? Då tror jag inte att varken du eller jag levde, dessutom var homosexualitet sjukdomsklassat då.
    De flesta bögar jag träffat är väldigt snygga.
    Anonym (.) skrev 2017-08-19 22:30:28 följande:

Tror de bögar som syns på stan typ skiljer sig ganska mycket från "medelbögen". Finns enormt mycket bögar som man aldrig skulle kunna ana att de är homosexuella.

Men jag kan nog tycka att bögar oftare är lite mer tränade än snittmannen. Men det kan ju bero på att de sällan har barn att ta hand om = mer fritid.

Fast bögar kan ju också ha barn nu för tiden?
  • Anonym (.)
    Anonym (LadyS) skrev 2017-08-19 22:41:31 följande:

Fast bögar kan ju också ha barn nu för tiden?

Jo, därav skrev jag att de sällan har barn...
  • Glinda från Oz

Som LadyS skrev så har ju bögar mer tid att ägna på sitt utseende då de sällan har barn, det anses dessutom i många kretsar mer okej för en bög att vara fåfäng än att en heterosexuell man är det. Trots det ser de flesta bögar ut som vem som helst, varken finare eller fulare.

• Anonym (A)

Jag vill ha en gaykompis, dom verkar så trevliga.

• Anonym (LadyS)
    Glinda från Oz skrev 2017-08-20 06:01:54 följande:

Som LadyS skrev så har ju bögar mer tid att ägna på sitt utseende då de sällan har barn, det anses dessutom i många kretsar mer okej för en bög att vara fåfäng än att en heterosexuell man är det. Trots det ser de flesta bögar ut som vem som helst, varken finare eller fulare.

Min upplevelse är att antingen är de skitheta eller fjolliga.
    En bög som inte sticker ut på något sätt har jag aldrig träffat.
  • sebbe420
    Anonym (LadyS) skrev 2017-08-20 10:44:56 följande:
    Fast det har du ju alldeles säkerligen gjort... Bara det att han var en av dom som inte stack ut.
  • Anonym (B)

De bögar jag känner ser ut på alla möjliga sätt , precis som resten av människor.

Men du raggar nog på de snyggaste killarna och en del är bögar och andra kanske säger de är bögar för att de inte vill ha dig.

• Anonym (.)

Har du varit på offentliga platser där homosexuella träffas, ej gayklubbar? Där brukar vanliga killar träffas. De flesta av dem kan man inte se att de är gay. Helt normala vanliga människor, inte alls de extremer som du snackar om.

Finns dessutom en hel del bisexuella killar, som ser helt vanliga ut med barn o fru, som emellanåt har sex med män.
  • Glinda från Oz

Då har du inte träffat särskilt många bögar.
  • KlunsSmurfen
    jodå, du har bara inte märkt att det är en bög.
  • Anonym (Håller med)

Tanken har slagit mer flera gånger
    Lillbrorsan som är bög träffar så sjukt snygga och trevliga killar, men det kanske har mer med personlighet att göra

• Anonym (:-))

Jag har flera bögkompisar, de ser inte speciellt bra ut - mer som folk gör om man så säger. Alldagliga och lite lönnfeta 40-plussare (och låter det negativt är det inte menat så, älskar dem).

En av dem är visserligen lite snyggare, nästan 2 meter lång och polis - många tjejer som raggar på honom helt i onödan  

Däremot kan jag säga så här; många bögar har ett VÄLDIGT vidlyftigt sexliv om de är singlar. Har två gifta bögpar i bekantskapskretsen och de lever som vilka Svenssons som helst, men singlarna ligger ta mig fan till höger och vänster som små kaniner Good for them säger jag, men skulle jag göra samma sak i min umgängeskrets som är hetero skulle jag bli fördömd för all framtid

Svar på tråden Varför är bögar...???