• Anonym (frustrerad)

Hjälp! Han kan inte komma av sex plus avdomnad

Hjälp någon...

Vi har varit ett par i 2 år. Jag kom från ett förhållande med barn som är födda med snitt.

Vårt problem är att han inte kan komma av samlag...

När vi träffades så hade han för trång förhud så han gick till läkaren som gjorde ett litet klipp. Klart på ett par minuter.

Han har haft ons och 2 flickvänner tidigare. Den senaste hade han 1.5 år innan mig och inga ons efter det.

I början sa han att han kom med dem alla...men sedan kröp det fram att han enbart kommit med ca 1/3 av dem och ca var 3:e gång med sin sista. Med sin första som han var tillsammans med i 3 år hade han inga problem alls att komma med.

I början kunde han säga att jag är lite större i öppningen än hans tidigare, efter att jag frågat. Att det tog tid för dem att föra in penisen i dem. Jag blir extremt våt och han säger att det tar bort lite av friktionen men han tror att det är.ett problem.

Något som sårat mig enormt är att han sagt : när jag hade förhud som täckte mitt ollon hela tiden plus kondom så kändes allt tajtare. Mitt ex stimulerade stimulerade min sträng mer, antagligen pga förhud plus kondom.

Kanske kändes de mer som en hand att det var därför jag kom? Vet inte varför jag kunde känna när de kom och varför jag känner dig mindre? När du rider i squat ställning så känns det som att den åker rakt in utan att röra så mycket vid slidväggarna, samma vid reversed cowgirl...och det är konstigt för det borde ju kännas samma vid doggy? Jag kände av de andra tjejerna mer i ridställning. Detta är.saker han sagt efter att jag frågat....Han sa att hans senaste var trång som analöppningen....men att det gjorde ont på han...

I början trodde han att jag använt för stora dildos plus många sexpartners det var därför jag var större... Och att tvivlar stort på att jag har samma slidstorlek som när jag var 20...

Han säger att när vi har sex så domnar han nästan alltid av...han vet inte varför...Han runkar enbart efter sex eller så.runkar jag honom...

Han säger att han älskar när jag är blöt...att jag är den skönaste han haft plus bästa sex med...Men jag tror det är lögn...Han har ju sagt att hans ex stimulerade han mer...mrn han skyller på förhuden och kondomen gjorde hans penis tjockare...

Jag har gråtit..skrikit...frågat och ältat... Han är trött på mina frågor...och säger att det är mitt tjat som förstör allt...

Jag har blivit knäpp....utmattad psykiskt av allt detta...känner mig otillräcklig....har börjat undvika sex med honom....Hur kan han säga att sex med mig är skönast när jag läser.genom.raderna att det är en lögn?

Jag vet inte längre vad jag skall göra....har kallsvettningar varje kväll då jag försöker sova....tänker på hur de red honom...hur han njöt...hur han kom....Ja ridställningen var det enda han haft med alla ons.plus sin senaste....första var missionären...

Trodde att när hans förhud blev blottat att det skulle vara.skönare...Men jag stimulerar ju inte strängen så mycket som hans ex gjorde....säger han...

Men han.säger att jag skall.sluta ta på mig skulden....att det är hans fel..inte mitt....

Jag vet inte....Snälla hjälp mig...jag skakar är rädd plus svartsjuk på hans ex trånga fittor....Vet inte ut längre...

Behöver er åsikt...

Han säger att när jag är torr så är jag det trängsta han haft....men det gör också ont och han blir avdomnad fortare...

Det MÅSTE vara mitt.fel.....

• Svar på tråden Hjälp! Han kan inte komma av sex plus avdomnad
  • Anonym (frustrerad)

Han säger ibland att han är nära...men att han domnar av...Trång förhud gav mer stimuli?...Eller behöver han sitt ex fitta för att komma?...Så undrar han varför jag är så svartsjuk....jag går under snart...

• Anonym (frustrerad)

Jag har googlat och googlat...men får inga konkreta svar...Men hans ord ekar jämt i mitt huvud...hon stimulerade strängen mera...Han säger att han måste ha stimuli på strängen för att komma...

2 jävla år har gått!!! Och varför domnar han av jämt??

Han säger att det ibland är för att jag är torr..? Så många frågor...

• Anonym (Tjejkompisen)

Jag gissar att han alltid haft svårt att komma, rätt okänslig där helt enkelt och efter operationen blev det sämre. Om ollonet är exponerat hela tiden tappar man känsel där.

Så skulle han ha sex med något ex nu skulle det förmodligen vara svårare.

Visst att tjejer kan ha olika storlek men så stor skillnad är det inte. Han säger att han inte känner av slidväggarna? Varför trycker han sig inte mot slidväggen då? Alltså varför hålla sig i mitten om det inte är skönt? Luta du lite åt något håll så går det bättre.

Hur hade du det med dina ex? Hade de svårt att komma?

Jag tror dock att han har rätt i att tjat/ältade/ledsenhet etc från din sida gör det värre, då tänker han säkert på det när ni har sex och det blir en press. Det psykiska är ju absolut viktigast för att kunna komma.

Kommer du själv när ni har sex?

• Anonym (Skrikit och gråtit???)

Snälla du. Har du skrikit, gråtit och tjatat på honom för att han har problem att komma? Och tjatat ur honom detaljer om sitt tidigare sexliv som du bara blir hysterisk och svartsjuk av? Hur skulle du känna det om han skrek på dig för att du inte får orgasm? Det här problemet sitter mer i ditt huvud än i hans kropp. Du borde prata med någon...

• Anonym (Tjejkompisen)

Avdomningen låter som att han antingen gnider för hårt eller kanske en svampinfektion som han har eller något.

• Tecum

Inget är ditt fel! Du är varken för slapp, för blöt eller för oattraktiv, kom ihåg det. Han har helt enkelt svårt att komma vid samlag och nu spänner han sig och funderar än mer. Så försök att ligga lågt och njuta av din del av sexet. Hans njutning är iaf delvis hans ansvar, låt honom komma till dig istället och be om saker han vill du ska göra för att han ska få det skönt

• AnnaZL

Skuta skrik och tjata. Boka tid his en sexterapeut, det här har blivit ett så infekterat ämne för er att det blir mycket svårt stt reda ut själva.

• Anonym (Man)

Har han aldrig kommit av samlag med dig alltså? Men om han hade svårt att komma också tidigare, kan det ju bero bara på dig. Och förhudsoperationen kanske inte gjorde det lättare för honom.Hur lätt kommer han om du stimulerar honom med handen eller om du suger honom?

• Anonym (frustrerad)
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2017-08-20 11:50:44 följande:

Jag gissar att han alltid haft svårt att komma, rätt okänslig där helt enkelt och efter operationen blev det sämre. Om ollonet är exponerat hela tiden tappar man känsel där.

Så skulle han ha sex med något ex nu skulle det förmodligen vara svårare.

Visst att tjejer kan ha olika storlek men så stor skillnad är det inte. Han säger att han inte känner av slidväggarna? Varför trycker han sig inte mot slidväggen då? Alltså varför hålla sig i mitten om det inte är skönt? Luta du lite åt något håll så går det bättre.

Hur hade du det med dina ex? Hade de svårt att komma?

Jag tror dock att han har rätt i att tjat/ältade/ledsenhet etc från din sida gör det värre, då tänker han säkert på det när ni har sex och det blir en press. Det psykiska är ju absolut viktigast för att kunna komma.

Kommer du själv när ni har sex?

Hans ollon är inte synligt när han är slak...han har jättemycket förhud.?De klippte bara upp. De tog inte bort förhud.

Mitt ex hade motsatt problem...han kom för fort plus att han dränkte mig i glidmedel... De har ganska lik storlek..min nya är lite längre.

Min nya är den första jag fått vaginal orgasm utav.
  • Anonym (frustrerad)
    Anonym (Man) skrev 2017-08-20 11:56:15 följande:

Har han aldrig kommit av samlag med dig alltså? Men om han hade svårt att komma också tidigare, kan det ju bero bara på dig. Och förhudsoperationen kanske inte gjorde det lättare för honom.Hur lätt kommer han om du stimulerar honom med handen eller om du suger honom?

Han spänner hela sin kropp när han runkar efter sex.

Han kan komma om jag runkar men det tar lite tid...Han kan inte komma av analsex...vi har provat...han säger att min mus är tajtare än insidan av analen...

Senaste tiden.har.han.för.första gången lyclats komma av oralsex...men då måste jag ha en hand som runkar snabbt plus suga han snabbt smtidigt...2 gånger har vi lyckats...

Och som sagt...han har inte tagit bort förhud...bara öppnat upp. Hans ollon är jämt gömt i slakt tillstånd
Svar på tråden Hjälp! Han kan inte komma av sex plus avdomnad