Hjälp! Han kan inte komma av sex plus avdomnad
Hjälp någon...
Vi har varit ett par i 2 år. Jag kom från ett förhållande med barn som är födda med snitt.
Vårt problem är att han inte kan komma av samlag...
När vi träffades så hade han för trång förhud så han gick till läkaren som gjorde ett litet klipp. Klart på ett par minuter.
Han har haft ons och 2 flickvänner tidigare. Den senaste hade han 1.5 år innan mig och inga ons efter det.
I början sa han att han kom med dem alla...men sedan kröp det fram att han enbart kommit med ca 1/3 av dem och ca var 3:e gång med sin sista. Med sin första som han var tillsammans med i 3 år hade han inga problem alls att komma med.
I början kunde han säga att jag är lite större i öppningen än hans tidigare, efter att jag frågat. Att det tog tid för dem att föra in penisen i dem. Jag blir extremt våt och han säger att det tar bort lite av friktionen men han tror att det är.ett problem.
Något som sårat mig enormt är att han sagt : när jag hade förhud som täckte mitt ollon hela tiden plus kondom så kändes allt tajtare. Mitt ex stimulerade stimulerade min sträng mer, antagligen pga förhud plus kondom.
Kanske kändes de mer som en hand att det var därför jag kom? Vet inte varför jag kunde känna när de kom och varför jag känner dig mindre? När du rider i squat ställning så känns det som att den åker rakt in utan att röra så mycket vid slidväggarna, samma vid reversed cowgirl...och det är konstigt för det borde ju kännas samma vid doggy? Jag kände av de andra tjejerna mer i ridställning. Detta är.saker han sagt efter att jag frågat....Han sa att hans senaste var trång som analöppningen....men att det gjorde ont på han...
I början trodde han att jag använt för stora dildos plus många sexpartners det var därför jag var större... Och att tvivlar stort på att jag har samma slidstorlek som när jag var 20...
Han säger att när vi har sex så domnar han nästan alltid av...han vet inte varför...Han runkar enbart efter sex eller så.runkar jag honom...
Han säger att han älskar när jag är blöt...att jag är den skönaste han haft plus bästa sex med...Men jag tror det är lögn...Han har ju sagt att hans ex stimulerade han mer...mrn han skyller på förhuden och kondomen gjorde hans penis tjockare...
Jag har gråtit..skrikit...frågat och ältat... Han är trött på mina frågor...och säger att det är mitt tjat som förstör allt...
Jag har blivit knäpp....utmattad psykiskt av allt detta...känner mig otillräcklig....har börjat undvika sex med honom....Hur kan han säga att sex med mig är skönast när jag läser.genom.raderna att det är en lögn?
Jag vet inte längre vad jag skall göra....har kallsvettningar varje kväll då jag försöker sova....tänker på hur de red honom...hur han njöt...hur han kom....Ja ridställningen var det enda han haft med alla ons.plus sin senaste....första var missionären...
Trodde att när hans förhud blev blottat att det skulle vara.skönare...Men jag stimulerar ju inte strängen så mycket som hans ex gjorde....säger han...
Men han.säger att jag skall.sluta ta på mig skulden....att det är hans fel..inte mitt....
Jag vet inte....Snälla hjälp mig...jag skakar är rädd plus svartsjuk på hans ex trånga fittor....Vet inte ut längre...
Behöver er åsikt...
Han säger att när jag är torr så är jag det trängsta han haft....men det gör också ont och han blir avdomnad fortare...
Det MÅSTE vara mitt.fel.....