• Glennswe

    Hur vanligt med tjejer utan trosor?

    Jag tycker det är grymt sexigt med tjejer utan trosor. Brukar fantisera om att tjejkollegor eller vänner är nakna under kjolen eller klänningen.
    Hur vanligt är det? Finns det någon tjejer som kör utan trosor under klänningen en vanlig arbetsdag eller vid ett krogbesök?

  • Svar på tråden Hur vanligt med tjejer utan trosor?
  • Anonym (Njae)

    Jag har funderat på det ibland pga trosorna inte sitter så bra jämt men bara av den anledningen. Vill inte behöva tvätta mina byxor jämt o ständigt liksom.

  • Anonym (eh)

    Jag kan nästan lova att ingen går utan (även om det kan finnas få undantag som med allt) klart man har underkläder på sig? Speciellt på jobbet och när en går ut.

  • Anonym (x)

    I sommar har hustrun varit troslös så fort hon har haft kjol eller klänning, två 50-års fester var hon på utan trosor, mycket sexigt och upphetsande tyckte jag, hon känner sig sexig troslös och tycker det är luftigt och skönt.

  • Pussan

    Under kjol har jag aldrig trosor, vare sig på jobb eller på fest. Klänning har jag aldrig.
    Under byxor däremot måste man ha trosor, utom kortare stunder hemma. Eller om det är jeans med hål där bak så att ev. trosor syns, då måste man vara barfitta. Det är sexigt ja, och känns sexigt, man får tvätta jeansen ofta men ibland känns det som det är värt det!

  • Anonym (Njae)
    Pussan skrev 2017-08-22 00:02:15 följande:

    Under kjol har jag aldrig trosor, vare sig på jobb eller på fest. Klänning har jag aldrig.
    Under byxor däremot måste man ha trosor, utom kortare stunder hemma. Eller om det är jeans med hål där bak så att ev. trosor syns, då måste man vara barfitta. Det är sexigt ja, och känns sexigt, man får tvätta jeansen ofta men ibland känns det som det är värt det!


    barfitta! lol 
  • Anonym (barmus)

    Inte jättevanligt men jag använder inte trosor. Jag är kanske känslig, men det är mycket skönare utan.

  • Anonym (mmm)
    Glennswe skrev 2017-08-21 14:19:35 följande:

    Jag tycker det är grymt sexigt med tjejer utan trosor. Brukar fantisera om att tjejkollegor eller vänner är nakna under kjolen eller klänningen.
    Hur vanligt är det? Finns det någon tjejer som kör utan trosor under klänningen en vanlig arbetsdag eller vid ett krogbesök?


    Jag hoppas verkligen folk har underkläder på sig på jobbet! Vad de gör hemma skiter jag i men fan om jag fick veta att en kollega gick utan och hade kjol på jobbet ofräscht! 

    Jag har aldrig gått utan, eftersom du frågar. Tycker det är ofräscht om man tänker på diverse flytningar, mens och snigelspår. Det är väl knappast sexigt. 
  • Rambo69
    Anonym (mmm) skrev 2017-08-23 14:52:40 följande:
    Jag hoppas verkligen folk har underkläder på sig på jobbet! Vad de gör hemma skiter jag i men fan om jag fick veta att en kollega gick utan och hade kjol på jobbet ofräscht! 

    Jag har aldrig gått utan, eftersom du frågar. Tycker det är ofräscht om man tänker på diverse flytningar, mens och snigelspår. Det är väl knappast sexigt. 
    Jag hoppas att dom har trosor på sig på jobbet, annars så dör jag av kåthet....
    Pussan skrev 2017-08-22 00:02:15 följande:

    Under kjol har jag aldrig trosor, vare sig på jobb eller på fest. Klänning har jag aldrig.
    Under byxor däremot måste man ha trosor, utom kortare stunder hemma. Eller om det är jeans med hål där bak så att ev. trosor syns, då måste man vara barfitta. Det är sexigt ja, och känns sexigt, man får tvätta jeansen ofta men ibland känns det som det är värt det!


    Ska du ta kål på mig eller, nu vet jag att om jag hade mött dig på stan så hade gylfen gått sönder.....
Svar på tråden Hur vanligt med tjejer utan trosor?