• Anonym (Huh?)

Vresa?

Igår fyllde min särbo år. Och eftersom vi bor 7 mil ifrån varandra och han jobbade så kunde jag ju inte träffa honom. Men som en liten present fick han ändå en nakenbild på mig (har bara skickat det en gång tidigare och då bad han mig) vilket uppskattades från hans sida! Men nu till min fråga.. han har bett mig vid förra tillfället samt igår att skicka en bild när jag vresar med benen. Jag skulle vilja veta vad ni tror han menar? Vill han ha en bild framifrån/uppifrån när jag vresar eller liksom att man tar bilden rakt in så att säga? Frågar för att kunna överraska honom nästa gång jag får lust att skicka något ;)

• Svar på tråden Vresa?
  • MrFlex

Han vill så klart få en bra bild på din fitta. Sätt dig på en stol, sära på benen, sära på blygdläpparna med en handens fingrar, håll kameran i andra handen och ta en bild = jätteglad pojkvän. Av någon oförklarlig anledning så tänder majoriteten av oss killar på sådant:)

• Anonym (Eddie)

Har du aldrig hört Eddie Medusas låt "Vresa upp fitta, kärringajävel" ?

En fruktansvärt hemsk låt men det är nog bara där jag har hört "Vresa".

• 8airam8

Min personliga åsikt är att folk som använder ordet "vresa" absolut ska leva i celibat.

• Anonym (Huh?)
    8airam8 skrev 2017-08-23 09:38:18 följande:

Min personliga åsikt är att folk som använder ordet "vresa" absolut ska leva i celibat.

Hur kommer det sig?
  • Anonym (Riksskalden)
    Anonym (Eddie) skrev 2017-08-23 09:26:22 följande:

Har du aldrig hört Eddie Medusas låt "Vresa upp fitta, kärringajävel" ?

En fruktansvärt hemsk låt men det är nog bara där jag har hört "Vresa".

"Vresa upp fetta, käringajävel" Om jag får be.
  • Anonym (N)
    Anonym (Huh?) skrev 2017-08-23 07:42:43 följande:

Igår fyllde min särbo år. Och eftersom vi bor 7 mil ifrån varandra och han jobbade så kunde jag ju inte träffa honom. Men som en liten present fick han ändå en nakenbild på mig (har bara skickat det en gång tidigare och då bad han mig) vilket uppskattades från hans sida! Men nu till min fråga.. han har bett mig vid förra tillfället samt igår att skicka en bild när jag vresar med benen. Jag skulle vilja veta vad ni tror han menar? Vill han ha en bild framifrån/uppifrån när jag vresar eller liksom att man tar bilden rakt in så att säga? Frågar för att kunna överraska honom nästa gång jag får lust att skicka något ;)

Alla har sina sätt att glädja varandra antar jag.
    Hur glädjer han dig, skickar bild på sitt utvidgade analhål? 
    Hursom whatever rocks your boat, se bara till att ditt ansikte inte syns på bilden.
    Du vet inte vart den där bilden sen hamnar, var försiktig. 
  • 8airam8
    Anonym (Huh?) skrev 2017-08-23 12:21:22 följande:

Hur kommer det sig?

Som en i mina ögon rimlig konsekvens av att använda ord som får den han talar om att framstå mer som ett djur än en människa.
  • Anonym (Huh?)
    8airam8 skrev 2017-08-23 14:39:21 följande:

Som en i mina ögon rimlig konsekvens av att använda ord som får den han talar om att framstå mer som ett djur än en människa.

Haha Okej, nu råkar han vara världens underbaraste man dock ^^
  • Anonym (Huh?)
    Anonym (N) skrev 2017-08-23 14:11:12 följande:

Alla har sina sätt att glädja varandra antar jag.

Hur glädjer han dig, skickar bild på sitt utvidgade analhål? 

Hursom whatever rocks your boat, se bara till att ditt ansikte inte syns på bilden.

Du vet inte vart den där bilden sen hamnar, var försiktig. 

Han glädjer mig på dom sätten jag ber honom om såklart ;)
  • Anonym (Eddie)
    Anonym (Riksskalden) skrev 2017-08-23 13:50:41 följande:

"Vresa upp fetta, käringajävel" Om jag får be.

Jajustde Hahaha :))
Svar på tråden Vresa?