• Anonym (stressad)

Hjälp! behöver presenttips till pojkvän!!

Jag har varit tillsammans med min första pojkvän i 3 månader och han fyller år snart och jag har absolut ingen aning om vad jag ska köpa till honom.. vad kan man köpa till en pojkvän man inte varit tillsammans med så länge ?  och nej snälla kom inte med " köp något som är inom hans intressen" för det har jag tänkt på så länge och jag är inte så kunnig inom de intressen han har.

• Svar på tråden Hjälp! behöver presenttips till pojkvän!!
  • Anonym (stressad)
    Tofflans skrev 2017-08-23 17:31:42 följande:

Ålder på er?

20 års åldern
  • Carambolan

Att bjuda på middag, snäppet finare eller roligare än en vanlig dejt, tycker jag är lagom i ett så nytt förhållande

• Carlii

Jag köpte en plånbok vid senaste födelsedagen och det var väldigt uppskattat

• Fjäril kär

Småprylar passar bra.

Plånbok, kreditkortshållare, mobilplånbok, dvd-film, nån god duschgelé + deo som du tycker passar, en klockradio, en snygg badhandduk, en tavla...

• Anonym (stressad)

åh tack så mycket!!!

• Cadencee

Vad har han för intressen då? Var i samma sits nyligen och min killes intressen är jakt, natur Och jord/lantbruk.. Fick tillslut för mig att köpa en fin jsktkniv åt honom då vi har en bra sån butik i stan. Dagen efter ringer han och säger att han fått kontakt med en tjej som gör så fina jsktknivar med skaft av djurhorn.. där sprack den idén liksom... därför valde jag att ge honom en hotellnatt i födelsedagspresent. Dels har han pratat om det sen vi blev ihop för 3 månader sen att han måste få åka iväg och bara vara. Han bor på en gård och hjälper till att driva sina föräldrars gård också utöver sitt företag (skogshuggare). Han blev jätteglad! Så nu ska vi vara hitta en fredag då han kan ta ledigt och jag också är ledig och bo på hotell:D

• Cadencee

Vad har han för intressen då? Var i samma sits nyligen och min killes intressen är jakt, natur Och jord/lantbruk.. Fick tillslut för mig att köpa en fin jsktkniv åt honom då vi har en bra sån butik i stan. Dagen efter ringer han och säger att han fått kontakt med en tjej som gör så fina jsktknivar med skaft av djurhorn.. där sprack den idén liksom... därför valde jag att ge honom en hotellnatt i födelsedagspresent. Dels har han pratat om det sen vi blev ihop för 3 månader sen att han måste få åka iväg och bara vara. Han bor på en gård och hjälper till att driva sina föräldrars gård också utöver sitt företag (skogshuggare). Han blev jätteglad! Så nu ska vi vara hitta en fredag då han kan ta ledigt och jag också är ledig och bo på hotell:D

• Anonym (stressad)
    Cadencee skrev 2017-08-23 18:06:33 följande:

Hans största intresse är ju spel och jag kan verkligen inget om spel, sen vet jag heller inte vilka han har och vilka han inte har så spel vill jag inte köpa..  åh va glad jag blev att det löste sig för dig!!

när jag frågar min pojkvän vad han önskar sig så säger att han inte önskar sig  något, darför blir det så svårt för mig han har heller inte pratat om något han vill ha .... haha  
  • Carambolan

Köp inte ett spel då utan ett "all nighter"-kit. En klassisk fin presentkorg, men fyll den med cola, chips, snickers och ett presentkort på onlinepizza

• Anonym (haha)
    Carambolan skrev 2017-08-23 18:15:36 följande:

Köp inte ett spel då utan ett "all nighter"-kit. En klassisk fin presentkorg, men fyll den med cola, chips, snickers och ett presentkort på onlinepizza

Då kommer han sitta hela natten och spela sitt spel istället för att umgås med flickvännen :P 
  • Tow2Mater

Och lägg i ett 'flickvännen-gnäller-jag-spelar-for-mycket-frikort' han kan spara till framtida bruk.
  • Anonym (Maria)

När jag och min dåvarande varit tillsammans i några månader, fyllde han år.

Jag köpte ett erotiskt spel, som blev uppskattat. Och boxershorts av ett märke han tycker om.

• Anonym (stressad)
    Anonym (Maria) skrev 2017-08-23 18:57:26 följande:

När jag och min dåvarande varit tillsammans i några månader, fyllde han år.

Jag köpte ett erotiskt spel, som blev uppskattat. Och boxershorts av ett märke han tycker om.

vadå för spel? 
  • Anonym (stressad)

åh , de låter ju faktiskt , bra , en korg med chips o dricka o presentkort från onlinepizza , det visste ja inte att det fanns ! , o så kan vi mysa o kolla på film , tack haha ! 
    Cadencee skrev 2017-08-23 18:06:33 följande:

Hans största intresse är ju spel och jag kan verkligen inget om spel, sen vet jag heller inte vilka han har och vilka han inte har så spel vill jag inte köpa..  åh va glad jag blev att det löste sig för dig!!

när jag frågar min pojkvän vad han önskar sig så säger att han inte önskar sig  något, darför blir det så svårt för mig han har heller inte pratat om något han vill ha .... haha
  • Anonym (Hmm)

Rakhyvel brukar jag ge och det är alltid uppskattat, beror väl kanske på hur mycket det används och så också. Men det är kanske lite opersonligt och neutralt, men något som alltid kommit till användning när jag gett bort det. En tjej kanske hade tagit illa upp haha men ingen kille har tagit illa vid sig iaf, fast min kille rakar ansiktet ofta. Rakhyvel/rakblad är ju något som ofta behövs men som är rätt tråkigt och även rätt dyrt att köpa själv. Sen är min kille teknik intresserad så det blir en del mobilgrejor, kanske någon after shave eller parfym. Presentkort på gym? Eller Ica?:-P

Förut brukade jag göra god mat och tårta och avsluta dagen med en ordentlig ryggmassage, inklusive "happy ending" (ursäkta snusket, försökte hålla det "rent"ändå XD), och det är faktiskt det han längtat mest efter när han fyllt år. Senare har det blivit mer praktiska småsaker som vi gett varandra, lite symboliskt, tårta gör jag fortfarande.

• Anonym (Maria)
    Anonym (stressad) skrev 2017-08-23 22:09:22 följande:

vadå för spel? 

"Kärleksspelet" har jag för mig att det hette. Var ett antal år sen.
Svar på tråden Hjälp! behöver presenttips till pojkvän!!