• Mareon

Tatuering ondare än stygn?

Sydde fem stygn igenom ett (för att citerar min doktor) "perfekt sår" och det var en cirka femton minuter av den mest hyperintensiva smärta jag har genomlidit. Jag har velat ha en tattuering ett bra tag, men skeptiska vänner pekar på mitt ärr och säger: "Det där gånger tusen!" MEN jag var i ögonblicket när tråden träddes aldrig rädd eller någonting liknande, jag bara andades djupt och väntade...

• Svar på tråden Tatuering ondare än stygn?
  • solskenskaka

Tycker det gör mycket ondare att sy än att tatuera sig. Tatuering kittlade bara lite tyckte jag. Har på handlederna om det spelar roll och sydd lite varstans.

• Fjäril kär

Tatuering känns ungefär som riktig extrem solsveda. Det är en brännande/svidande känsla.

• DeathByPickles
    Fjäril kär skrev 2017-08-24 07:49:33 följande:

Tatuering känns ungefär som riktig extrem solsveda. Det är en brännande/svidande känsla.

Precis så! 
    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Erizajo

Ja säger som övriga, det svider och bränns, men ljudet från maskinen är sövande tycker jag, sen beror det på var du ska tatuera. Jag har 8 st, ondast gjorde det helt klart på ovansidan av foten! Handlederna näst ondast. Minst ont gör det där man har lite mer "kött" typ överarm. Lycka till!

Svar på tråden Tatuering ondare än stygn?