• öresund

Hals-smycke till dottern - TIPS?

Är på jakt efter doppresent till vår dotter. Var och tittade på Attling's halssmycken och fastnade för en liten blomma i serien Eden, ursöt... Fint var också hjärtat Crazy heart men det kändes för vasst och den lilla brickan med HOPE kändes lite mer grabbig.. Finns det andra lite roligare hängsmycken? Vad har ni gett era barn i doppresent?

• Svar på tråden Hals-smycke till dottern - TIPS?
  • sarah

Min tjej fick en liten rund bricka med ängel på och på baksidan graverade vi in "Vi älskar dig /mamma och pappa

hennes mormor och morfar gjorde en special beställning på en guldlänk som hennes namn satt fast på, på mitten... förstår du hur jag menar? det var inte kedja + hängsmycke utan allt i ett som Carrie hade i sex and the city i fall du kollade på det, jätte fint!

• deluxe

Om ni går in på laban och labolinas hemsida ( butiken i göteborg) så har dom halskedjor både i guld och silver med Tummen, Laban och Lilla Anna!

labanlabolina.se/

• Pshevil

Jag tycker att Lyckopenningen är fin, en sån fick jag när jag döptes.

• Laurencia

Det finns ett fint halsband, sjömansdroppen tror jag den heter. Det är en droppe med ett litet kors i. Finns i två olika storlekar, enkla men jättefina!

Idas mamma!
  • Laurencia

Lyckopenningen gav vi vår dotter i doppresent!

Idas mamma!
  • saira27

Alva har fått happy tear från attling, jättefin. jag tror hon kommer att gilla den när hon blir större

Svar på tråden Hals-smycke till dottern - TIPS?