• Atja

EFTERLYSNING:Clear Blues Fertilitetsglidmedel!

Hallå! Efterlyser ett fertilitetsglidmedel från märket Clear Blue! Detta medel har gått ur produktion men jag är helt desperat att hitta detta! Hur osannolikt det än låter så är detta medel det enda som fått mig att bli på smällen. Har ingen aning om varför just detta funkar på mig,men huvudsaken är att det funkar. Har provat andra varianter men det blir inget.

Om du så har en enda tub hemma liggandes nånstans så vill jag gärna köpa denna!

Spelar ingen roll om den har gått ur datum,(för det funkar också) :)

Tack på förhand!<3

• Svar på tråden EFTERLYSNING:Clear Blues Fertilitetsglidmedel!
  • Anonym (Hmm)

Jag undrar varför det inte tillverkas längre om det funkar?

• Atja

Bra fråga! Ska faktiskt skriva till Clearblue och fråga varför den gått ur produktion, kanske har dom nån flaska liggandes där på lagret som man får köpa :))

• Anonym (Lol)

Placebo i sin finaste form!

• Atja
    Anonym (Lol) skrev 2017-08-24 15:45:23 följande:

Placebo i sin finaste form!

Ja men o c h ?:) Huvudsaken för mig är att det funkar.
  • MissHelene

Dom flesta glidmedel är spermiedödande men apoteken får inte sätta ut den informationen då folk kan ta det som ett preventivmedel vilken vore väldigt dumt då det inte är säkert, MEN jag vet att dom har en sort dom säljer som inte har spermiedödande medel i sig, kommer dock inte ihåg namnet. Googla så hittar du nog ngt:) om du inte testat det redan dvs.

• Anonym (tjej)

Det finns gott om sndra fertilitetsglidmedel att köpa.

Jag köpte Conceive plus och testade och det funkade för oss

• Atja
    MissHelene skrev 2017-08-25 20:34:52 följande:

Dom flesta glidmedel är spermiedödande men apoteken får inte sätta ut den informationen då folk kan ta det som ett preventivmedel vilken vore väldigt dumt då det inte är säkert, MEN jag vet att dom har en sort dom säljer som inte har spermiedödande medel i sig, kommer dock inte ihåg namnet. Googla så hittar du nog ngt:) om du inte testat det redan dvs.

Ja så är det nog :) Jag har testat två andra märken men ingen utav dem funkar..:/ Tack ändå :)
  • Atja
    Anonym (tjej) skrev 2017-08-26 08:58:27 följande:

Det finns gott om sndra fertilitetsglidmedel att köpa.

Jag köpte Conceive plus och testade och det funkade för oss

Kul att höra att det funkade för er :) Har också provat det märket, men det fungerade tyvärr inte. Måste nog gå till botten med detta eftersom det antagligen är nånting med miljön inne i mig som inte stämmer. Tack ändå!:)
  • Anonym (Hmm)

Fick du nått svar från cb angående glidmedlet? Känns konstigt att ta bort något verkar funka utan orsak...

• Anonym (tjej)

Företaget kanske tyckte att varan inte sålde tillräckligt mycket? Då kan de försvinna från marknaden...

• Atja
    Anonym (Hmm) skrev 2017-08-29 17:29:29 följande:

Fick du nått svar från cb angående glidmedlet? Känns konstigt att ta bort något verkar funka utan orsak...

Jo jag ringde dit,det var som hon skriver här. Att produkten sålde så dåligt att dom tagit bort den.
Svar på tråden EFTERLYSNING:Clear Blues Fertilitetsglidmedel!