Hur vanligt är det att hetrosexuella män ställer upp på bögsex?
Jag gissar att det är endast prostituerade som gör det, och då givetvis endast mot betalning.
Ganska vanligt.
Väldigt ovanligt.
Jag tror det är rätt vanligt, men det är inte heterosexuella utan bisexuella som förnekar sin läggning.
"Ställer upp" på sex.. Låter som en uppoffring. Är det några förutom gifta par och prostituerade (mot betalning) som håller på med sånt?
Det vet jag inte, men om jag skulle vända på det så kan jag säga att det hyfsat väldigt många straighta killar som kommer och vill ha bögsex om man skyltar med att man ställer upp om de vill.
Det är väl definitivt vanligt i porrfilmer, om de blir bra betalda?
Det vet jag inte, men om jag skulle vända på det så kan jag säga att det hyfsat väldigt många straighta killar som kommer och vill ha bögsex om man skyltar med att man ställer upp om de vill.
Sök lite på google och google scholar så kanske du kan få en mer nyanserad bild av sexuella aktiviteter mellan människor.
Vadå vanligt? Definiera vanligt i sammanhanget och varför är du så intresserad av att veta det? Och definiera bögsex. Va fan är det? Är man bög om man suger av en kompis? Bara för att man sög varandra i duschen efter gympan blir väl inte bög som vuxen heller.