• Anonym (?)

Hur vanligt är det att hetrosexuella män ställer upp på bögsex?

• Svar på tråden Hur vanligt är det att hetrosexuella män ställer upp på bögsex?
  • John22

Jag gissar att det är endast prostituerade som gör det, och då givetvis endast mot betalning.

• Anonym (Petrus)

Ganska vanligt.

• Glinda från Oz

Jag tror det är rätt vanligt, men det är inte heterosexuella utan bisexuella som förnekar sin läggning.

• Anonym (sex)

"Ställer upp" på sex.. Låter som en uppoffring. Är det några förutom gifta par och prostituerade (mot betalning) som håller på med sånt?

• Anonym (blötsex)
    Anonym (?) skrev 2017-08-24 17:24:26 följande:

Vadå vanligt? Definiera vanligt i sammanhanget och varför är du så intresserad av att veta det? Och definiera bögsex. Va fan är det? Är man bög om man suger av en kompis? Bara för att man sög varandra i duschen efter gympan blir väl inte bög som vuxen heller.
  • Anonym (en kille)

Det vet jag inte, men om jag skulle vända på det så kan jag säga att det hyfsat väldigt många straighta killar som kommer och vill ha bögsex om man skyltar med att man ställer upp om de vill.

• Anonym (porr)

Det är väl definitivt vanligt i porrfilmer, om de blir bra betalda?

• John22
    Anonym (en kille) skrev 2017-08-24 19:43:29 följande:

Det vet jag inte, men om jag skulle vända på det så kan jag säga att det hyfsat väldigt många straighta killar som kommer och vill ha bögsex om man skyltar med att man ställer upp om de vill.

Nej, exakt noll straighta killar skulle komma. Bisexuella kommer det säkert en del, men inte straighta.
  • Anonym (en kille)
    John22 skrev 2017-08-25 06:15:23 följande:
    Nej, exakt noll straighta killar skulle komma. Bisexuella kommer det säkert en del, men inte straighta.
    Jodå. Det är ganska många straighta män som vill ha sex med andra män. Jag har haft en hel del som kunder, och det finns hela subkulturer i ämnet. 

Men du får definiera dem som bi eller vad du vill, om du mår bättre av det. Vad de själva definierar sig som är ju ointressant.
  • ecover
    Anonym (?) skrev 2017-08-24 17:24:26 följande:

Inte så vanligt. 
    Beror väl på i vilken livssituation dessa heterosexuella män befinner sig i, eller hur?
  • John22
    Anonym (en kille) skrev 2017-08-25 12:21:36 följande:
    Jodå. Det är ganska många straighta män som vill ha sex med andra män. Jag har haft en hel del som kunder, och det finns hela subkulturer i ämnet. 

Men du får definiera dem som bi eller vad du vill, om du mår bättre av det. Vad de själva definierar sig som är ju ointressant.
    Det har inget att göra med vad jag mår bättre av, och ja, det är absolut ointressant om personer som gillar att ha sex med män och kvinnor försöker inbilla sig själva och andra att de är straighta.

Återigen: nej, det finns inga straighta män som går igång på att ha sex med andra män. Det är absolut inget fel med det, bara ett konstaterande av ett faktum. Doppar man handen i vatten blir den blöt, och män som gillar att ha sex med andra män är inte straighta.
  • Anonym (en kille)
    John22 skrev 2017-08-25 12:26:43 följande:
    Det har inget att göra med vad jag mår bättre av, och ja, det är absolut ointressant om personer som gillar att ha sex med män och kvinnor försöker inbilla sig själva och andra att de är straighta.

Återigen: nej, det finns inga straighta män som går igång på att ha sex med andra män. Det är absolut inget fel med det, bara ett konstaterande av ett faktum. Doppar man handen i vatten blir den blöt, och män som gillar att ha sex med andra män är inte straighta.
    Sök lite på google och google scholar så kanske du kan få en mer nyanserad bild av sexuella aktiviteter mellan människor.
  • John22
    Anonym (en kille) skrev 2017-08-25 12:36:06 följande:
    Sök lite på google och google scholar så kanske du kan få en mer nyanserad bild av sexuella aktiviteter mellan människor.
    Det behöver jag inte. Tänder man på båda könen så är man inte straight. Jag lägger som sagt inget värde i vem man tänder på, det är bara ett konstaterande av fakta.

Det är ungefär som om jag skulle uppmana dig att googla lite eftersom det finns personer som påstår sig vara vegetarianer trots att de äter kött regelbundet.
  • Glinda från Oz
    Anonym (en kille) skrev 2017-08-25 12:36:06 följande:

En heterosexuell person är en person som bara tänder på sex av det motsatta könet, tänder man på samma kön och uppskattar att ha samkönat sex är man inte hetero. Det handlar inte om nyanser utan vad ordet heterosexuell betyder. Sedan är är inget fel eller konstigt att vara bisexuell.
  • Anonym (?)
    Anonym (blötsex) skrev 2017-08-24 19:22:08 följande:

Vadå vanligt? Definiera vanligt i sammanhanget och varför är du så intresserad av att veta det? Och definiera bögsex. Va fan är det? Är man bög om man suger av en kompis? Bara för att man sög varandra i duschen efter gympan blir väl inte bög som vuxen heller.

Ja hur ofta det förekommer. Jag tycker det bara är en kul fråga.

Ja bögsex. Sex mellan två män.
Svar på tråden Hur vanligt är det att hetrosexuella män ställer upp på bögsex?