Konstant obehaglig kisskänsla...
Hej!
Det är såhär att i förrgår när jag hade varit och kissat så började känslan av att vara kissnödig, hela tiden. Känslan försvinner MEDAN jag kissar men sen när jag är klar så är den tillbaka igen, och försvinner inte.
Jag är väldigt orolig över vad det kan vara? Jag har haft urinvägsinfektion tidigare i mitt liv, men då brukar det alltid svida och bränna när jag kissar. Det gör det inte nu.
Hade även svamp för några månader sedan som jag behandlade med en Diflucan tablett, men då hade jag väldigt mycket sveda och kli runt slidöppningen. Ingenting sånt nu heller. Dock började jag tvätta underlivet med en intimolja som jag läste skulle vara bra för att undvika svamp, men den har jag inte använt på ett tag... Korkat. Jag använder nu barntvål, men tycker det också borde vara okej?
Märkte ikväll en vit illaluktande flytning och jag brukar inte känna någon lukt på mina flytningar i vanliga fall.
Kan tillägga att jag fått mina två senaste urinvägsinfektioner efter samlag, vilket behandlades med Selexid. Men eftersom det inte är samma symptom som nu så blir jag förvirrad. Detta började nämligen också efter samlag. Hade sex några gånger ganska tätt inpå, vilket jag inte riktigt tål då jag har vestibulit och vaginism.
Jag har även en klitorisvibrator som jag ibland märkt att jag kan få denna känslan av om jag använder den för mycket, vilket jag tror kan vara anledning till det som sitter i nu. Kan man få sån känsla av för mycket vibration och komma dock? Det har suttit i några timmar som mest förr. Inte såhär länge...
Det kan INTE bero på några könssjukdomar då jag testade mig för klamydia och några andra i april/maj och allt var negativt. Haft samma partner sen dess.
Jag har tid 07:20 imorgon på vårdcentralen men om dom inte hittar något ovanligt i urinen, vad ska jag då göra? Jag kan inte bara skickas hem och hoppas det går över för jag blir så pass irriterad av detta... Det måste väl vara någon som kan hjälpa mig med vad det är och hur jag ska behandla det. Snälla hjälp!!!