Vi som är inne på 6e försöket till första barnet
Hej!
Tänkte köra en liknande grupp som den innan. Är alltså på försök 6 men första barnet. Äl 7 september och bim 21 september. Är född 88 och sambon 90. Häng på :)
Hej!
Tänkte köra en liknande grupp som den innan. Är alltså på försök 6 men första barnet. Äl 7 september och bim 21 september. Är född 88 och sambon 90. Häng på :)
Följer med har hängt i förra trots att jag mest korrekt är på andra försök, men sjätte månaden... dvs andra äl som väntas om ca en vecka. Är på dag6 i cykeln, dag tre med letrozol nu och hoppas det ska ge önskat resultat
Var i cykeln är du?
Följer med har hängt i förra trots att jag mest korrekt är på andra försök, men sjätte månaden... dvs andra äl som väntas om ca en vecka. Är på dag6 i cykeln, dag tre med letrozol nu och hoppas det ska ge önskat resultat
Var i cykeln är du?
Lägger in ett litet "följer"-inlägg. Vill ju gärna veta hur det går för er :)
Lägger in ett litet "följer"-inlägg. Vill ju gärna veta hur det går för er :)
Hoppar in jag med. Fick tydligen ingen ÄL förra försöket så det kanske är försök 5 fortfarande, men jag känner att jag räknar det som ett försök ändå. Ett försök var det ju, dock misslyckat iom ingen ÄL ;)
Ny ÄL idag, BIM 8/9.
Vi försöker med 1a barnet, båda födda 89.
Hej kompisar,
Nu kör vi 6e gången gillt! :D jag har bim 18 sep min min cykel va ovanligt lång sist så får se när äl blir den här gången. Hoppas på vår tur den här gången!
Välkomna gamla vänner :)
Dags för försök nummer 6! ÄL 29/8 och BIM 10/9
Yes nytt försök men det är på gränsen om det kommer funka denna månad för oss för har gått 5 dagar sedan mens och åker hem till Sverige om 5 dagar. Brukar ha ÄL 11-16 dagar efter mens så ja.. Vi har i alla fall sagt att vi ska vakna tidigt på torsdag och ha sex för att maximera chanserna. Hur romantiskt blir inte det?
Yes nytt försök men det är på gränsen om det kommer funka denna månad för oss för har gått 5 dagar sedan mens och åker hem till Sverige om 5 dagar. Brukar ha ÄL 11-16 dagar efter mens så ja.. Vi har i alla fall sagt att vi ska vakna tidigt på torsdag och ha sex för att maximera chanserna. Hur romantiskt blir inte det?