• Anonym (Nisse Nyfiken)

Ni över 50. Hur ofta har ni sex?

Har sexlivet minskat, ökat eller är det nere på noll?

• Svar på tråden Ni över 50. Hur ofta har ni sex?
  • Anonym (Nisse Nyfiken)
    ecover skrev 2017-08-25 13:20:55 följande:

För det mesta 3-4 ggr/v.

Härligt.

Det låter som du har ett fint sexliv.

Är du man eller kvinna?
  • Anonym (sexsugen 50 åring)

Alldeles för sällan för ingen partner just nu. Men hade jag haft en attraktiv karl att fölusta mig på så hade det ibland kunnat vara flera ggr om dagen men pga vissa kroppsliga begränsningar numera som kvinna hade jag nog fått nöja mig med 3 2-ggr i veckan. I mitt förra förhållande dog sexlusten helt och attraktionen för min karl så där blev det högst några ggr per år mot slutet.

• ecover
    Anonym (Nisse Nyfiken) skrev 2017-08-25 13:23:41 följande:
    Härligt.

Det låter som du har ett fint sexliv.

Är du man eller kvinna?
    Man
  • MR Human
    Anonym (sexsugen 50 åring) skrev 2017-08-25 13:28:19 följande:

Alldeles för sällan för ingen partner just nu. Men hade jag haft en attraktiv karl att fölusta mig på så hade det ibland kunnat vara flera ggr om dagen men pga vissa kroppsliga begränsningar numera som kvinna hade jag nog fått nöja mig med 3 2-ggr i veckan. I mitt förra förhållande dog sexlusten helt och attraktionen för min karl så där blev det högst några ggr per år mot slutet.

króppsliga begränsningar för sex?
  • Pentra

Penetrationssex, inte så ofta tyvärr. Men annat sex, med partner; 2-5 gånger i veckan. ... Sex med mig själv; varje dag, på något vis... ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Anonym (Dotte)

Tyvärr inget alls. Han ska lämna mig nu, efter 15 år så därför, inget alls....

• Pentra

Oj, missade. Jag är ju inte 50...inte riktigt än...men snart. Kan inte se att detta med sexet kommer att ändras bara för att det går några knappa månader till... ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Ben66

Sexliv. Vad är det?

Jag är 51 och frun 50.

Senast vi hade sex var på Midsommarafton 2012.

Har skrivit i liknande trådar för att få tips om hur jag ska göra för att hjälpa henne med att finna sin sexlust.

Inget fungerar. Jag har nu gett upp.

Tänker stanna i förhållandet pga olika anledningar.

Får jag möjlighet att vara otrogen lär jag vara det.

Svar på tråden Ni över 50. Hur ofta har ni sex?