• Anonym (TS)

Otrogen med en annan kvinna, nu kär i henne

Efter 10 år utan nästan någon kontakt alls (pga flytt långt bort) så fick jag lyckan att ha min bästa vän från universitetet hemma hos oss med partner och barn. Det var som att vi hade skiljts igår och allt var perfekt. Det slutade den natten med att jag och min vän hade ett minst sagt intimt förhållande och sedan dess är jag dödsförälskad i henne. Det var första gången för oss båda. Men hon vill inte kännas vid det som hänt mellan oss, och säger att hennes man inte skulle förstå. Min man har alltid varit ok med att jag har en kvinna vid sidan av om det så skulle bli så, så han tog det väldigt bra.

Problemet är att nu vill jag ha mer. Mer av henne. Utan att förlora min man eller att hon förlorar sin man. Jag har så ont inuti efter henne att det bara skriker och jag kan inte tänka på annat än henne...

• Svar på tråden Otrogen med en annan kvinna, nu kär i henne
  • Vixen90
    missdi skrev 2017-08-26 03:20:00 följande:

Ok jag har några frågor för att kunna hjälpa dig....har ni haft sex innan? Tänder du generellt på sexiga brudar? Om du är kär är det ett problem om du är kåt har en ny värld öppnat sig.... jag har sedan många år knullat både män och kvinnor om vartannat. Testa att ha sex med en annan tjej än din vän. Gå in för att riktigt njuta även om du tänker på din heta väninna... skönt att din man förstår. Ha trekant med honom också om det känns ovant med bara fitta...påtala för väninnan hur du drömmer om hennes kropp och hur skön hon är. Bjud bara henne till dig öppna en flaska och förför henbe som förra gången om du inte kan släppa henne....

Du har gett urusla hollywoodfilm-aktiga råd i flera trådar nu. Hoppas folk har vett att inte gå på din linje.

TS borde inte jaga sin väninna om hon inte är mogen för något. Hon säger ju att väninnan inte vill kännas vid det som hänt. Det är inte särskilt vänligt att jaga och (på ett fult sätt) locka henne då.

Och jag tvivlar starkt på att TS ens hade kunnat få väninnan att komma över på ett glas vin. Det är osannolikt att väninnan skulle försätta sig i den situationen om hon inte vill kännas vid detas intima stund i efterhand.

Som sagt. Dina råd är som ett filmmanus. Ingen verklighetsförankring i de skeenden du målar upp.

-

Till dig, TS, är mitt råd att vårda detta fina minne ömt, och förlika dig med tanken på att det här verkar vara allt det blev av det.
  • Anonym (G)
    Vixen90 skrev 2017-08-26 06:21:46 följande:
    Du har gett urusla hollywoodfilm-aktiga råd i flera trådar nu. Hoppas folk har vett att inte gå på din linje.

TS borde inte jaga sin väninna om hon inte är mogen för något. Hon säger ju att väninnan inte vill kännas vid det som hänt. Det är inte särskilt vänligt att jaga och (på ett fult sätt) locka henne då.

Och jag tvivlar starkt på att TS ens hade kunnat få väninnan att komma över på ett glas vin. Det är osannolikt att väninnan skulle försätta sig i den situationen om hon inte vill kännas vid detas intima stund i efterhand.

Som sagt. Dina råd är som ett filmmanus. Ingen verklighetsförankring i de skeenden du målar upp.

-

Till dig, TS, är mitt råd att vårda detta fina minne ömt, och förlika dig med tanken på att det här verkar vara allt det blev av det.
    Just så
  • Anonym (TS)

Tack för era råd.. jag ska försöka släppa henne och vårda minnet ömt...

• Anonym (uuu)

Du kan alltid bli medlem på Bodycontact (anonym) och träffa en annan kvinna som OCKSÅ har ett sidointresse. Inge' fel me' de'. Den söker skall finna.

Svar på tråden Otrogen med en annan kvinna, nu kär i henne