Ivf andra barnet 2017
På söndag ska vi åka till Falun och göra ett försök med ett fryst embrio (blastocyst) långtidsodlad. Barn nr 2. Ska bli kul men jag hoppas det verkligen går bra för vi har inte råd med fler försök.
På söndag ska vi åka till Falun och göra ett försök med ett fryst embrio (blastocyst) långtidsodlad. Barn nr 2. Ska bli kul men jag hoppas det verkligen går bra för vi har inte råd med fler försök.
Hoppas det går vägen, vi pyntade ca 100K för samma sak utan att det lyckades..
Nu hade vi turen att frugan blev gravid naturligt ett par veckor innan vi skulle försöka igen
Totalt har vi bekostat försök för runt 300K men nu har vi 3 barn och dom är värda det 10 dubbla om inte mer...
Allt gick jätte bra vid insättningen och upptiningen. Den hade vuxit och börjat spricka ut ur "bubblan". Tog första tabletten igår som jag ska ta varje morron och kväll för slemhinnorna. Lutinus. Idag fick jag jätte ont i magen efter att jag har tagit tabletten. En vanlig biverkning. Känns som jag är gravid nu. Men många av biverkningarna var just de man får när man är gravid. Nu är det bara att hålla tummarna och vänta.