Sexuellt hämmad?
Nu är det så att jag dejtar en kille sen ca 2 månader tillbaka. Vi träffades på nätet så vi kände inte varann sen innan. Vi har setts ca 1-2 gånger i veckan. Så vi har ju setts några gånger nu. Mitt intresse för honom har gått lite upp och ner, men han gillar mig uppenbarligen, han hör av sig varje dag och struntar i om han hör av sig 15 gånger i sträck liksom. Men nu har jag verkligen börjat gilla honom, jag har väl en lite lång startsträcka kanske.
Som det ser ut nu i vårt dejtande ses vi oftast hemma hos någon och ser film. Han har tagit initiativet till att hålla handen, jag har iofs velat vara nära honom och velat krama honom intimt och så innan han eller jag ska gå. Nu sist vi sågs så blev det rätt intimt, mycket hångel, smek (mest från hans sida), känns som om det är han som tar alla initiativen. Jag vill ju också, men jag vågar inte.
Nu har vi kommit så pass långt att nästa steg är sex typ. Men jag är livrädd! Jag vill, men jag vet inte hur det ska gå till. Liksom ligger man i soffan, ska jag knäppa upp hans byxor då? Är livrädd för att göra fel eller göra något som han inte gillar. Är inte alls bekväm med hela den här grejen med att ha sex, iaf inte med en ny person. Men samtidigt vill jag inte att han ska känna sig dissad heller. Vill inte att han ska tro att jag inte vill ha honom, för det vill jag! Jag vill men vågar inte.
Jag är så rädd att jag nästan är beredd på att lägga ner hela dejtandet med honom, för nån gång måste vi ju komma till sex och jag vill ju också ha det med honom.
Så hur gör man liksom? Säg att man ligger i soffan, hånglar, jag smeker honom lite, han smeker mig mest. Börjar knäppa upp blus och byxor och jag känner mig som en död säl som inte vågar knäppa upp hans byxor. Tänk om jag inte får upp byxknappen och börjar fumla med den? Det är ju jättepinsamt! Vet inte om jag är sexuellt hämmad eller vad det är för fel?
Någon som känner igen sig? Behöver verkligen råd!