Otrogen blev kär
Hej.
Ber ditekt om ursäkt för stav/slarvfel.
Hopps ni kommer med vettiga kommentarer och råd. Ni får gärna dömma mig om ni vill men jag kan inte ändra på något!
Jag har familj: fru och 2 barn. Själv är strax efter 30.
Jag smågillade en tjej/ kvinna på mitt jobb, hon är 28, har sambo och 1 barn, inget seriöst men tyckte ändå att hon är skön, rolig och att vi är rätt lika!
En vacker dag/kväll på en arbetsfest eller utanför samtalade vi om allt möjligt och kom in på ämnet sex, det var enkelt och känndes naturligt eftersom båda var onyktra! Efter en stund visar det sig att både hon och jag är missnöjda med våra partner när det gäller sex- vi får inte ligga så mycket som vill då de inte tycker särskilt mycket om sex. Efter en stund så gick damtalsämnet över till att vi börjat kramma och kyssa varandra. Det blev inget mer då vi befann oss ute . Dagen efter chattade vi med varandra och hon tyckte att det som hände förra kvällen var ett stort misstag och bad mig inte berätta för någon.
Det har nu gått 2 månader sedan dess och hon har varit ledig under den tiden, dvs jobbade inte, men nu när hon är tillbaka finner jag inte plats. Jag hittar på anledningar för att gå förbi henne , för att prata med henne , ibland känner jag att vill bara gå fram och kyssa henne framför alla! Jag har inte haft den kännslan på länge! Känner tomhet nu när jag inte är på jobbet då hon inte är i närheten. Känns som att jag är kär ! Och det är inte så att jag vill endast ligga med henne, jag känner att jag hade varit världens lyckligaste människa bara om jag hade fått en kram ut av henne. Vad ska man göra nu?