• Jag är bara jag

Hur bifogar man foton på hotmail?

Jag är fullkomlig datoranalfabet så jag har ingen aning hur man gör! Kan nån beskriva extremt enkelt hur man gör så vore jag tacksam! Glad Bilden finns i datorn i alla fall.

• Svar på tråden Hur bifogar man foton på hotmail?
  • Erizajo

Klicka på bifoga fil, sen foton sen borde du hitta den och bara klicka på den

• Jag är bara jag
    Erizajo skrev 2017-08-30 22:33:11 följande:
    Klicka på bifoga fil, sen foton sen borde du hitta den och bara klicka på den
    Gick inte. Fanns ju inget foton att klicka på... Kom upp en hel radda med en massa jag inte begrep.
  • Jag är bara jag
    Solarn skrev 2017-08-31 18:07:23 följande:
    Klicka bifoga och sedan dator funkar för mig.
    Minns inte att det stod dator, men ska kolla igen. Det är såna här gånger man inser att man är född på stenåldern...
  • Solarn
    Jag är bara jag skrev 2017-08-31 18:10:49 följande:
    Minns inte att det stod dator, men ska kolla igen. Det är såna här gånger man inser att man är född på stenåldern...
    Det är jag med. ;) På min iaf när jag trycker på bifoga så kommer det upp en stor ruta med en spalt till vänster där det står dator.
  • Jag är bara jag
    Schack73 skrev 2017-08-31 19:05:36 följande:
    Du måste veta var du sparat ner dokumentet du vill bifoga.
    Det finns under Bilder, men jag har ju bara fått fram den filen via Facebook så hur man gör via andra sidor vet jag inte.
  • Schack73

Det du vill bifoga, har du sparat ner det på datorn? Det måste du göra först.

• Jag är bara jag
    Schack73 skrev 2017-08-31 19:49:56 följande:
    Det du vill bifoga, har du sparat ner det på datorn? Det måste du göra först.
    Ja, som sagt, brukar lägga in foton som jag visar på F.B. Där är det ju skitlätt, men på hotmailen fattade jag nada.
  • Schack73

Spara ner det på skrivbordet, starta ett nytt mail, klicka på bifoga och leta upp skrivbordet.

Svar på tråden Hur bifogar man foton på hotmail?