• Uffeking

Handjobb

Vad tycker ni tjejer /kvinnor om att ge handjobb?

• Svar på tråden Handjobb
  • Anonym (well)

Jättesvårt eftersom killen oftast har en viss rytm och ett visst tryck han föredrar och som är svårt att pricka rätt.

Dessutom är det tråkigt om det inte blir mer än så, det går bort...!

• livserfaren
    Trolllett skrev 2017-08-31 16:52:56 följande:
    Jättekul men faktum kvarstår har alltid föredragit en avsugning av min tjej hon har gjort det hundratals gånger men har blivit erfaren av att min tjej numera använder sig med s k handjobs såå härligt hon vet dessutom precis vad jag älskar att hon gör samtidigt.Men det är ju den sexigaste vänligaste underbaraste vän o livskamrat man kan ha,Jag äär såå lyckligt lottad sen 2 och ett halft år nu,Ja hon suger av mig på 1 Minut om hon vill o då sväljer hon allt eller för att förnedra mig så spottar hon ut satsen  på min mage men då tycker hon att jag inte kan hålla mig särskilt länge.Ja kan man ha det bättre.Knappast.
  • Anonym (Kille 34)

Nu var frågan till tjejer men jag kan meddela att jag gillar handjobb. Vi brukar nog i kanske 7-8 av 10 fall köra petting och handjobb och inte penetration led kuk i fitta. Det blir i 2-3 av 10 fall som det ser ut idag.

• Anonym (J)

Sällan det blir bara handen.. runkar jag honom tills han kommer så är det oftast för att jag inte orkar knulla eller suga mer! Ibland kan det bli typ i smyg på släktkalaset, haha, men då får han inte komma! Flört

• livserfaren

Ska träffa min tjej nu till helgen och då blir det absolut minst ett handjobb och jag ser verkligen fram emot det.Hon kan verkligen göra mig lycklig.

• livserfaren
    livserfaren skrev 2017-09-07 16:48:40 följande:

Ska träffa min tjej nu till helgen och då blir det absolut minst ett handjobb och jag ser verkligen fram emot det.Hon kan verkligen göra mig lycklig.

Det vill säga hon runkar mig till utlösning o det tar inte lång tid.
  • Gaskarl
    Anonym (J) skrev 2017-09-01 08:53:43 följande:

Sällan det blir bara handen.. runkar jag honom tills han kommer så är det oftast för att jag inte orkar knulla eller suga mer! Ibland kan det bli typ i smyg på släktkalaset, haha, men då får han inte komma!

Läckert.
  • Anonym (Kille 34)

Ett handjobb när man ligger naken i sängen och hon sitter på knä bredvid (eller ligger) och tittar en i ögonen hela tiden samtidigt som hon runkar en taktfast till utlösning är bland det bästa som finns. Bara ligga och ta emot och inte få röra henne alls. Gärna får hon vara påklädd med och styra sprutet rakt över min mage upp mot ansiktet.

• livserfaren
    Anonym (Kille 34) skrev 2017-09-07 17:24:27 följande:

Ett handjobb när man ligger naken i sängen och hon sitter på knä bredvid (eller ligger) och tittar en i ögonen hela tiden samtidigt som hon runkar en taktfast till utlösning är bland det bästa som finns. Bara ligga och ta emot och inte få röra henne alls. Gärna får hon vara påklädd med och styra sprutet rakt över min mage upp mot ansiktet.

Fan va bra skrivet antingen ögoonkonakt eller fixerad på organet.
  • livserfaren
    livserfaren skrev 2017-09-07 17:29:34 följande:
    Fan va bra skrivet antingen ögoonkonakt eller fixerad på organet.
    Jag fick mig några omgångar i helgen jag får inte vila säger hon,Älskar det.
Svar på tråden Handjobb