Anonym (ts) skrev 2017-08-31 17:12:04 följande:
Alltså sminkade, fixade tjejer, med stay-ups, högklackat och klänningar? (Och operationer, även om killar påstår att de inte gillar det så obviously gillar de ju "idealkroppen" (smal med stora bröst och framförallt stor rumpa), antingen det eller övervikt som också börjar bli poppis verkar det som) (inget fel på det, alltså, jag tycker man ska kunna uppskatta olika typer av kroppar) och även operationer i ansiktet
Min fråga är, är detta det allra sexigaste? Finns det inga killar som gillar en naturligt vacker tjej som inte behöver en massa smink och inte behöver klä upp sig?
FM är säkert inte rätt ställe för detta haha. Men gör det ändå.
Jag tänder på tjejer jag tycker är attraktiva. De kan vara sminkade och fixade med stay-ups, högklackat och i klänning. De kan ha termobyxor och dunjacka. Är hon attraktiv så kan jag ändå tända på henne.
En tjej som inte tar hand om sin kropp kan jag oftast finna oattraktiv, men visst kan jag ändå tända på en tjej som inte tar hand om sig, men som ändå har en sexig utstrålning.
Som någon skrev tidigare har jag väldigt väldigt väldigt svårt för förstorade läppar! Det är så otroligt fult att det går bort direkt. Jag skiter nästan i en underbar personlighet om läpparna är gjorda.
Och så går tjejer som opererat ansiktet bort. Det är inte snyggt!
Bröst är den enda operationen jag köper. Helst inte runda porrstjärnebröst utan hellre mer naturliga. Bröst överlag är inget viktigt förutom rent visuellt och kul att leka med en stund, men det är rumpan som aldrig lurar en. 
Rökare går bort direkt. Fruktansvärt ofräscht och avtändande.
Det nya Instagrammodet för tjejer att träna squats (knäböj) för större rumpa gillar jag.