• Anonym (ts)

Tänder alla killar allra mest på översexualiserade tjejer?!

Alltså sminkade, fixade tjejer, med stay-ups, högklackat och klänningar? (Och operationer, även om killar påstår att de inte gillar det så obviously gillar de ju "idealkroppen" (smal med stora bröst och framförallt stor rumpa), antingen det eller övervikt som också börjar bli poppis verkar det som) (inget fel på det, alltså, jag tycker man ska kunna uppskatta olika typer av kroppar) och även operationer i ansiktet

Min fråga är, är detta det allra sexigaste? Finns det inga killar som gillar en naturligt vacker tjej som inte behöver en massa smink och inte behöver klä upp sig?

FM är säkert inte rätt ställe för detta haha. Men gör det ändå.

• Svar på tråden Tänder alla killar allra mest på översexualiserade tjejer?!
  • Anonym (ts)

Okej, vad är "idealet" då?

• Anonym (Wtf)
    Anonym (ts) skrev 2017-08-31 17:16:26 följande:

Okej, vad är "idealet" då?

Olika för olika personer.
  • Anonym (ts)

Undrar väl över era personliga ideal? Eller varför startade jag denna tråden? Jag vet väl redan att alla har olika smak?

• Aquamarine

Är man översexualiserad om man bär smink, klänning, stayups och högklackat men inte är opererad? Jag bara undrar

• 100kgpappa

Tycker begreppet översexualiserad används lite märkligt här, men det du beskriver är inte direkt min idealtyp.

Opererade bröst kan vara ok, beror helt på hur det är gjort, men oftast inte.

Alla operationer i ansiktet går ju fetbort (speciellt läppförstoring), och överdrivet smink är bara osexigt.

Kläder kan dock helt klart lyfta fram en kvinnokropp så att den blir sexigare, det kan jag inte förneka.

Syftar dock inte på shorts där man ser halva skinkorna eller linnen som visar mer än de döljer.

• Anonym (?)

är man översexualiserad om man har smink, klänning och klackar? Jag hänger inte med, TS

• Stårschan

Vad är du egentligen ute efter, TS? Att få en redogörelse över alla olika sätt som kan vara mest attraktivt? Till vilken nytta? Är du på jakt efter en vältränad och sportig kille så är det väl knappast osannolikt att han tycker att vältränade och sunda tjejer är mest attraktiva. En friluftskille kan tycka att en tjej i jägarstövlar och Helly Hansen-dress är det läckraste som finns. Och så vidare.

Tips - om du inte är på jakt efter en kille som bara tänder på plastiga tjejer, så undvik decimeterhöga klackar, lösögonfransar och anknäbbslook...

• Damaskus
    Anonym (ts) skrev 2017-08-31 17:12:04 följande:

Alltså sminkade, fixade tjejer, med stay-ups, högklackat och klänningar? (Och operationer, även om killar påstår att de inte gillar det så obviously gillar de ju "idealkroppen" (smal med stora bröst och framförallt stor rumpa), antingen det eller övervikt som också börjar bli poppis verkar det som) (inget fel på det, alltså, jag tycker man ska kunna uppskatta olika typer av kroppar) och även operationer i ansiktet

Min fråga är, är detta det allra sexigaste? Finns det inga killar som gillar en naturligt vacker tjej som inte behöver en massa smink och inte behöver klä upp sig?

FM är säkert inte rätt ställe för detta haha. Men gör det ändå.

Jag tänder på tjejer jag tycker är attraktiva. De kan vara sminkade och fixade med stay-ups, högklackat och i klänning. De kan ha termobyxor och dunjacka. Är hon attraktiv så kan jag ändå tända på henne.

En tjej som inte tar hand om sin kropp kan jag oftast finna oattraktiv, men visst kan jag ändå tända på en tjej som inte tar hand om sig, men som ändå har en sexig utstrålning.

Som någon skrev tidigare har jag väldigt väldigt väldigt svårt för förstorade läppar! Det är så otroligt fult att det går bort direkt. Jag skiter nästan i en underbar personlighet om läpparna är gjorda.
    Och så går tjejer som opererat ansiktet bort. Det är inte snyggt!

Bröst är den enda operationen jag köper. Helst inte runda porrstjärnebröst utan hellre mer naturliga. Bröst överlag är inget viktigt förutom rent visuellt och kul att leka med en stund, men det är rumpan som aldrig lurar en.

Rökare går bort direkt. Fruktansvärt ofräscht och avtändande.

Det nya Instagrammodet för tjejer att träna squats (knäböj) för större rumpa gillar jag.

• Anonym (Osminkad)

Alla killar gillar inte den typen av tjej som du beskriver. Dem jag har varit ihop med och är tillsammans med just nu föredrar mig naturlig, som jag är. Och jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt! Visst sminkar jag mig och vill göra mig fin men när jag kommer hem efter jobbet och tvättar ansiktet och tar på mig mjukiskläder är jag bekväm. Jag är ju samma tjej oavsett smink eller kläder och killen ska gilla både och, annars är han inget att ha i mina ögon! Det finns såna killar, många dessutom, av min erfarenhet :)

Svar på tråden Tänder alla killar allra mest på översexualiserade tjejer?!