• Anonym (Yasmin 28)

Yasmine p-piller bättre hy?

Hej,

Jag har nu ätit p-pillret Yasmine 28 i 5 dagar. Valde detta piller av alla som finns lite extra då jag har hört att man kan få bättre hy av dem. Så det jag undrar nu är, till er som har ätit Yasmin 28 p-piller:

Hur lång tid tog det för er att se en förbättring av hyn? Om ens en förbättring skedde dvs. Om inte så berätta gärna om era erfarenheter. Kan ju också passa på att fråga gällande dessa piller..

Fick du större bröst pga pillerna? Har läst att även det kan ske. Hur lång tid tog det innan du märkte av det isåfall?

Tacksam för alla svar från er som ätit Yasmin 28, även andra erfarenheter/biverkningar ni märkt av. 

• Svar på tråden Yasmine p-piller bättre hy?
  • Anonym (Yasmin 28)

Snälla någon som har erfarenhet av p-pillret yasmin 28?

• Sillanna

Jag har ätit Yazmine tidigare. Jag vet inte hur lång tid det tog innan hyn blev bättre, en till två månader kanske. Jag fick nästintill helt problemfri hy!

• Emmie02

Har ätit jasmin i ca åtta år, dock med uppehåll för två graviditeter. Jag har pco och med det mycket acne som enda symptom. För mig funkar jasmine klockrent det tar ca tre månader att fasa in och hyn blir helt ren i princip får lite finnar vid pilleruppehåll (mens) men de försvinner dagen efter :)

Andra plus för mig med jasmin utöver ren hy är viktnedgång och inga humörsvängningar, därmot så är mina bröst fortfarande platta.

Jasmine innehåller det kvinliga hormonet östrogen det är även ett såkallat "skönhetshormon", acne får man av testosteron överslag med jasmine jämnas detta ut i och med att nivåerna av östrogen ökar :) lycka till

• Anonym (Yasmin 28)

Tack så mycket för svaren. Har ju somsagt bara ätit de i 6 dagar nu hehe så förstår att jag får vänta längre än så innan jag ser något "resultat". :)

• Emmie02
    Anonym (Yasmin 28) skrev 2017-09-03 11:05:03 följande:

Tack så mycket för svaren. Har ju somsagt bara ätit de i 6 dagar nu hehe så förstår att jag får vänta längre än så innan jag ser något "resultat". :)

Yasmin 28 el yasmin 21 spelar ingen roll förövrigt de är antal pillar, de sju som skiljer dem åt är sockerpiller men de kanske du visste redan :)

Lycka till och ja lite mer än sex dagar tar det men man vill ju givetvis alltid att det ska funks på en gång ;)
  • fixaochdona
    Sillanna skrev 2017-09-03 09:39:49 följande:

Jag har ätit Yazmine tidigare. Jag vet inte hur lång tid det tog innan hyn blev bättre, en till två månader kanske. Jag fick nästintill helt problemfri hy!

Jag har samma erfarenhet :)
  • Anonym (Wow)

Hej

Jag har ätit jasmin i 3 år och har faktiskt inte ens tänkt på det här med hyn!!! Men jag har aldrig finnar eller problem med hyn! Slarvar ofta med att tvätta bort sminket osv men har aldrig finnar ändå.

Mina bröst har blivit lite större men jag har gått upp i vikt också, mest för att jag slutade träna och tröståt en period när livet va väldigt tufft.

• Anonym (Yasmin 28)
    Anonym (Wow) skrev 2017-09-04 08:21:38 följande:

Hej

Jag har ätit jasmin i 3 år och har faktiskt inte ens tänkt på det här med hyn!!! Men jag har aldrig finnar eller problem med hyn! Slarvar ofta med att tvätta bort sminket osv men har aldrig finnar ändå.

Mina bröst har blivit lite större men jag har gått upp i vikt också, mest för att jag slutade träna och tröståt en period när livet va väldigt tufft.

Hade du "problem" med din hy innan Yasmin? Eller kanske inte problem men att du kunde få några finnar då och då? Om du tänker nu i efterhand eftersom du inte visste att yasmin var bra för hyn, har hyn blivit bättre sedan du började med dem eller har din hy alltid varit så? :)
  • amalyar227

Yasmin - https://onlinecheappills.com/yasminse.html Jag har ätit Yasmin i snart två år och är mer nöjd än jag var med mina förra piller. Jag gick inte upp i vikt, fick mindre acne och mår bättre än med de andra. De är tyvärr lite dyrare än många andra, men det ska ju vara mindre och skonsammare hormoner än i många andra.

Svar på tråden Yasmine p-piller bättre hy?